babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Mange som mente d var en betent hårsekk eller et inngrodd hår, men d var det altså ikke. Dette er altså en byll det kom blank væske utav. Legen mente d var brystvev som hadde lurt seg under dit, noe som var vanlig under graviditet...Han sa jeg måtte bare la den være, så skulle den gå bort av seg selv. jeg lot byllen være i et par uker, men så ble den større og jeg MÅTTE bare klemme på den!( jeg har en slaks "mani" at jeg måååå bare pirke borti ting... ) da jeg klemte på den nå denne gang, så var d ikke bare litt væske som kom ut( de forrige gangene før jeg var til legen var d bare en liten dråpe eller to...) men nå kom d altså en hel sprut! Tenk, en tynn stråle som spruter jallefall 10 cm rett utover fra armhulen min! Hva er dette da? væsken er luktfri, og likner væsken som kommer ut fra brystene om jeg klemmer på dem..men ut fra brystene er d kun en lite dråpe d er snakk om.. Jeg føler meg skikkelig "alien" men syns d er ganske så "fascinerende" med denne strålen... og jeg kan klemme ganske mange ganger før d går tomt...så har d fyllt seg like mye opp igjen etter under en time.... Burde jeg bare la den være eller gå til en aen lege!?? Noen som har opplevd liknende???
Løvetannfrø;-) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Kanskje du har fått en ekstra melkekjertell der under armen...ler....sorry, skal være seriøs nå:-) Hadde nok tatt meg en tur til legen igjen ja, så lenge den ikke lukter eller gjør spes vondt, da er det nok ikke noen betennelse der. Tanken som slo meg var at det kanskje kunne være en tilstoppet svettekjertel. Lykke til med dette:-))
Tigerbabe Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 JEg har akkurat det samme under begge armene.Det er litt ømt å trykke på, men det er bare en kjertel. Væsken som kommer ut tror jeg faktisk er svette. Helt merkelig, men forrige gang jeg ammet, så kom det melk i disse "kulene" og da sprutet det melk ut av armen. Helt fjernt men sant:-)
NormaJean Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 vil iallefall si at det lureste er å IKKE trykke på den. vet det er vanskelig, har litt slik "pille mani" på alt som er selv, men du vil kun stimulere til mer væske produskjon. Så lenge det er lukt og fargefritt, dvs ikke seigt og grønt/gult væske, ømt, varmt i huden, rødt og sånn er det neppe en abcess. men kontinuerlig stimulering av området kan jo fremprovosere økt produksjon og da muligheten for infeksjon. så slutt å pill;) Hør på legen din, hvis han sa det var ufarlig så er det nok det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå