Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg en ny kjæreste nå. Vi har vært sammen i 3 måneder. Det som er med han er at han ikke er av typen som viser følelser eller noe. Jeg er vant til gutter som koser på meg og gir noen komplimenter av og til osv. Han sier aldri at jeg er søt,pen,deilig,fin eller noe! Har aldri hørt et eneste kompliment fra han annet en at jeg er snill! Jeg har egentlig en god selvtillit, men jeg skal innrømme at det tærer litt på selvfølelsen da! Han koser heller aldri på meg, holder ikke rundt meg eller i hånda heller. Er det noen menn som bare er sånn, eller bunner det i at han kanskje ikke liker meg såååå godt? Synes det er trist når jeg får meldinger av andre gutter (et par) om at de savner meg, synes jeg er fin og sånn, men så hører jeg det aldri av min egen kjæreste,han som jeg gjerne vil høre det av! Har tatt det opp med han,men situasjonen forandrer seg ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dump typen og finn deg en som kan gi deg det du vil ha, det er nok av menn å velge mellom.

Skrevet

Det er jo ikke så enkelt da!

HI

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Kanskje han ikke er en så kosete person.. dessuten er jo forholdet ganske fersk.. kommer seg sikkert? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...