babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Vi har vært å badet i ferskvann i dag, var utrolig deilig å få kjølt seg ned i denne varmen, og jeg elsker å svømme å flyte i vannet=) Men så begynte jg å tenke hvordan d er for den lille? vannet er jo ikke akkurat mer enn rundt 15-20grader.... blir babyen sterkt nedkjølt eller syns den bare det er deilig?! Jeg har også hørt at man ikke skal bade når man er så og så langt på vei...noen som vet om d stemmer og hvorfor?!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det går nok bra Jeg bader masse og det gjorde jeg sist også. Grunnen til at du ikke skal bade ute i slutten av svangerskapet er fordi mormunnen kan ha åpnet seg litt og om det er bakterier i vannet da så kan det komme opp til barnet.
lille spira Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bader også. Bestemor sa til meg "men kan du bade du da?" og da måtte jeg le. Det gjorde jo aldri hun da hun var gravid - det var ikke vanlig. Men senere så er det vel ikke så greit og bade. Kan jo være greit og få sett litt hvordan fostervannet ser ut - hvis det er med vannavgang fødselen starter Heldigvis har jeg ikke termin før i november så jeg skal nyte late dager i vannet i sommer
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 jeg bader, men foreløpig bare i basseng. her er nemlig ikke sommeren kommet langt nok til bading ennå. bare vel en uke siden det ble ordentlig grønt og har ennå ikke klipt plena for første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå