Gå til innhold

William sliter litt i varmen..


shanty73

Anbefalte innlegg

Han har hatt noen bh dager nå og er rett og slett heeeelt gåen når han kommer hjem.. Har heldigvis air condition inne , så han har fått ligget inne å sett noe på Elias (som er sååå stas) mens jeg har laget middag.. Men jeg får helt vondt av han når han er sååå sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmen er slitsom, hender vi tar en real pust i bakken her også foran tv. Tror de trenger å koble ut litt. Blir fort så ampre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurte på om Thomas fikk solstikk forrige uke, etter lange dager ute i bhg - eller kanskje han rett og slett ble satt ut av varmen. Han hadde feber noen dager, men da vi flyttet senga hans til rommet vårt (der får vi avkjølt rommet) kviknet han til. Sov tilogmed til åtte to dager! Våkner vanligvis 0600 sharp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke være mulig å få innført en kjølig periode i løpet av dagen når man har sånne varme dager? Type mellom 12-14 så er det rett i skyggen og på med aircondition! Denne perioden bør også benyttes til soving uansett hva man gjør. Alle burde ha rett til en liten lur ved samlebåndet på fabrikken, på kontorpulten, på skolen, i kassa på rimi, på kirurgisk avdeling (krever litt planlegging av operasjoner kanskje).....

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jammen... er jo et varmt land dette også!!!! ;) (Vet det heter siesta altså Ü)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he:) Det trenger ikke å bli noe varmere for min del i alle fall. Til uka er det meldt regn og 11 grader her. Så vi får nyte finværet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meldt sånn vær her i gryta også, eller er det bare oppe hos deg? Frister å komme på Loppe besøk til uka hvis det fortsetter sånn som nå. Har jeg sagt at jeg er hoven i kroppen?? :P

 

Er meldt over 30 her i dag... Og jeg skal flykte til mamma og pappa pga av nt's sommerfest. Huset til mamma og pappa er kanskje historiens varmeste! Kan sikkert steke egg på parketten i stua! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå inn på yr.no og se hva de melder hos deg. Passer ikke med masse regn her nå. Vannstanden i elvene er farestuende høy enkelte steder. Men sånn rent bortsett fra det så hadde det vært supert med regn. Er litt tørt rundt omkring nå.

 

Sommeren 97 (da jeg gikk med førstemann) var også veldig varm. Så ut som en tømmerstokk. De andre søskena mine hadde ikke sett meg etter at jeg fikk mage. Så da vi flyttet tilbake til Sørlandet den sommeren så fikk de sjokk, så ut som en flodhest... Fødte 11 juli, 19 dager før termin. Ungen lå i vogna uten klær, det var alt for varmt til å ha på ho noe som helst.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...