Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du er her inne. Hvordan har det gått på eksamen? du er ferdig nå, er du ikke? Jeg ble ferdig i dag, så nå er det ferie!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, nå er du vel glad, slippe den dårlige samvittigheten og presset:-)!! Hvordan føler du at det gikk?

Jeg ble ferdig forrige fredag, og det er som alltid litt anitklimaks. Man forventer jo at alt skal være problemfritt og fantastisk når eksamen er over.Fikk første sensur og det gikk over all forventning også:0!

(Så nå jobber jeg fullt i ekstrajobben og tjener penger i sommermånedene.)

Skrevet

Gjør du deg kostbar Cherry coke;)?

Skrevet

Ja. Kostbar her=) Tenkte å være litt overlegen=) Hihihi....

Jeg koser meg med litt ferie, og eksamene mine gikk greit. Dvs ene gikk meget bra andre gikk midt på treet.

Har du litt fri nå da, eller er det fullt kjør med jobb?

Skrevet

Og når er sensur på neste? Godt å sitte på dib uten dårlig samvittighet=)

Skrevet

Hey! Kostbar du også???=)

Skrevet

Så bra da, over all forventning liker vi! Ferie må jo være urdeilig er litt misunnelig, he-he;)

Er fullt kjør på jobben, og de fast ansatte liker å herse rundt med ekstrahjelpen, og det er IRRITERENDE! Men har fri til helgen, og det GLEDER jeg meg til.. Neste sensur er om 2. 5 uker ca, veldig spennende.

Forresten, skulle ikke du til sydligere strøk (synes jeg så en charter-tråd fra deg:)? Har du funnet et egnet sted? Vi skal chartre i august, men vet ikke helt hvor, så kom gjerne med tips;-)!

Skrevet

Heisann, der var du , jo=) Har funnet en plass på Rhodos (Faliraki) som jeg har hørt mye bra om. Reiser i august vi også, men sikkert ikke før helt i slutten av aug. Blir jo deilig å være hjemme når det er så fantastisk vær som det er nå=)

Nå ser det ut som at ferien går til dunders, fikk jobbtilbud i går kveld, og jeg lurer på å takke ja. Men skal tenke på det til mandag, så jeg har noen dager til å late meg på iallefall:)

Hehehe..litt komisk at vi ikke "treffer" på hverandre her inne. Må lete opp innlegget hele tiden!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...