BlåklokkaVest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg jobber for tiden i barnehage, og har jobb ut neste år, men så er det ingen som vet. De skal nemlig legge ned barnehagen. Kan hende jeg kan få jobb i en annen barnehage i kommunen, men det fører til at jeg må ta ferje 1 time til jobb til og fra jobb, og jeg må i tillegg av og til vente 2 timer før ferja går om kvelden. Så ideelt sett skulle jeg ha fått meg en jobb som jeg kan utføre hjemmefra. Liker veldig godt å jobbe på datamaskin, så kunne tenkt meg en jobb via den. Noen som vet om jobber en kan utføre hjemme på dataen? Evt via nett?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg vet om noen som jobbet med tlf intervjuer hjemmenfra i en periode (husker ikke hvilket firma det var for, SSB kanskje?).
Nickeguri Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har også lest at man kan drive telefonintervjuing hjemmefra. Mulig SSB driver med det, slik kaklehøna foreslo, men det var et annet selskap jeg leste om, i hvert fall. Du kan jo søke litt på nettet. Eller kanskje noen andre her inne vet.
cashewnøtta Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Dagmamma var det første jeg tenkte på... Ikke nettbasert da;)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 De andre store i landet er jo MMI og TNS Gallup, så om ikke SSB er det kanskje en av dem :-) Ellers tjener jo noen penger på å skrive blogg og ha reklame på den. Eller man kan åpne nettbutikk, eller kanskje du kan lære deg teknisk tegning og høre med Techpower om de kan gi deg hjemmeoppdrag? Lykke til i hvertfall!
BlåklokkaVest Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for tips! Skal undersøke litt om det intervjugreiene! Ellers vil jeg gjerne ha flere tips! :-) Er litt avhengig av at det gir litt inntekt siden mannen min ikke tjener så bra, så derfor er vel egentlig dagmamma litt lite aktuelt.....
BlåklokkaVest Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 dytter en gang til....sånn i tilfelle det skulle være flere som har tips.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå