Trollmora Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Min hage er noen år gammel, men det er 4. sesongen vi eier den. Jorden er tett og litt leirete enkelte steder og vi gjødsler og kalker og går over med moserive for å bli kvitt den mosen. Marken trives godt, så jeg håper jo det på sikt vil bli bedre. I går kveld sådde jeg plenfrø i noen nye stykker som har litt lite gress. Tok godt i og tenkte at noe grønt må det vel bli. I ly av vanningsforbudet, snek jeg meg ut med hageslangen for en times tid siden for å gi frøene mine det beste stell. Men jammen har vi ikke hatt besøk i hagen i dag! Det som så litt mye ut i går, ser faktisk litt lite ut i dag. Forsvinner gressfrøene i denne farta, så er det nok beste å vente til utpå sensommeren før jeg begynner på igjen med frø og såing! Snakker om frekke småfugler eller hvem det nå er som koser seg med strevet mitt!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Gressfrø er mat for mons og spurvevennene hans... jeg har en idè... kjøp sån gress i metervare.. da gjør det ikke noe om spurvetass går på den... da må du bare be ungene om å vente litt med spille crocket... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå