Gå til innhold

hva skal dere gi i avslutnings gave til barnehage ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har 4 ansatte på sin avdeling.. 2 av dem skal følge han til neste år.. man gir til alle da?

når er det man pleier å gi det egenlig..? det er avslutning der i morgen med grilling men han slutter jo ikke før i august...

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Gutten vår går i midlertidig avdeling med 6 ansatte. Han sakl i helt ny barnehage til høsten. Skal man da gi gave til alle de 6 da? Hmmm.

Skrevet

kruss (kaffe krus) er alltid bra å få, går utrolig mange krus på et år når man jobber i bhg. Fikk et med bilde av vedkommende på (hadde da jobbet tett med barnet et år)

Skrevet

lurer jeg også. Jenta mi skal begynne på skolen til høsten, og skal slutte i barnehagen etter 3 år, der de samme 4 damene har fulgt henne hele tiden. Hun ELSKER barnehagen, stortrives. og Jeg kommer selv til å få en vond klump i halsen når hun skal slutte for jeg vet at hun kommer til å savne disse damene.

Er derfor heeelt grønn på hva jeg skal finne på.. Og må jo gi dem noe før de alle begynner på ferien

Skrevet

Hvorfor skal de få gave?

Skrevet

Mine slutter i bh nå. Og det skal bli kjempedeilig! Jeg tror ikke jeg vil gi noen gave, ikke etter den dårlige jobben de har gjort!

Skrevet

fordi de har gjort barnehagetiden til min datter til en fantastisk tid i 3 år nå. Hun kaster seg om halsen på dem når vi kommer og går - og de er noen fantstiske damer som gjør at alle barna stortrives og at alle foreldrene er kjempefornøyde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...