hva nå? Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 han har 4 ansatte på sin avdeling.. 2 av dem skal følge han til neste år.. man gir til alle da? når er det man pleier å gi det egenlig..? det er avslutning der i morgen med grilling men han slutter jo ikke før i august... noen som vet?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Aner ikke. Gutten vår går i midlertidig avdeling med 6 ansatte. Han sakl i helt ny barnehage til høsten. Skal man da gi gave til alle de 6 da? Hmmm.
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 kruss (kaffe krus) er alltid bra å få, går utrolig mange krus på et år når man jobber i bhg. Fikk et med bilde av vedkommende på (hadde da jobbet tett med barnet et år)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 lurer jeg også. Jenta mi skal begynne på skolen til høsten, og skal slutte i barnehagen etter 3 år, der de samme 4 damene har fulgt henne hele tiden. Hun ELSKER barnehagen, stortrives. og Jeg kommer selv til å få en vond klump i halsen når hun skal slutte for jeg vet at hun kommer til å savne disse damene. Er derfor heeelt grønn på hva jeg skal finne på.. Og må jo gi dem noe før de alle begynner på ferien
Dailis Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Mine slutter i bh nå. Og det skal bli kjempedeilig! Jeg tror ikke jeg vil gi noen gave, ikke etter den dårlige jobben de har gjort!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 fordi de har gjort barnehagetiden til min datter til en fantastisk tid i 3 år nå. Hun kaster seg om halsen på dem når vi kommer og går - og de er noen fantstiske damer som gjør at alle barna stortrives og at alle foreldrene er kjempefornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå