Gå til innhold

Angående "dumme" spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke så rart om man ikke vet alt som skjer under en fødsel. Sikter til innlegget om glidemiddel under fødsel. Forrige gang jeg var gravid ante jeg ingen ting om hva slimproppen var før rett før jeg skulle føde (og hadde lest utallige innlegg om det her). Jeg hadde heller ikke tenkt over at det kunne komme avføring når man føder før en venninne gjorde meg oppmerksom på det. Visste heller ikke at det er vanlig å få hemorider før jeg satt der med en så stor som en drue, og klødde/svei noe sinnsykt. Ha litt forståelse for at folk lurer på ting, og ikke svar at "haha nå fikk jeg meg en god latter"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG....

jeg må innrømme at jeg reagerte litt på innlegget med glidemiddel.... men når jeg leste svarene så sjønte jeg jo at det er da ikke et dumt spørsmål.. jeg har også lurt på masse rare ting... vi kan da ikke vite alt... en gang må jo være første gangen vi får svar på ting...

en ting kan være kjempe logisk for noen, mens andre ikke har snøring...

så slutt ¨å hetse folk pga av spørsmål... det er jo derfor vi har slike forum, fordi vi kan spørre og diskutere om ting vi lurer på...

Skrevet

Ikkje ver så redd for å bli ledd av. Le med, så mister det brodden. Eg lo godt av glidemiddelspørsmålet, men det betyr ikkje at eg mangler forståelse for at ein kan lure på ein del rart. Spør i vei, og så kan vi le av det morsomme.

Mange er litt for nærtakande etter mitt syn.

Skrevet

Men selv om noen er litt for nærtaken etter ditt syn, burde du jo ta hensyn til at alle ikke er slik du mener de skal være.

Skrevet

Enig , enig. Man er ikke eksperter når man er førstegangs.

Men -- hva slags glidemiddelspørsmål??

Skrevet

Kan man ikke le litt for seg selv da hvis man synes det er morsomt. Er ikke så lett å oppfatte hvordan latter er ment, og det er nok ikke alle som synes det er så morsomt å bli latterliggjort for å stille spørsmål, uansett om dette ikke er ondsinet ment.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...