Gå til innhold

Noen som vet hva Easywalker tvillingvogn koster ny??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye kan jeg eventuelt ta for en jeg kjøpte for ca 6 mnd siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann du!

Med bager koster den ca 8000. Solgte en tidligere i år, men husker ikke for hvor mye... Hmmm, tåke.... 5500 kanskje?? Søk litt på Finn. Greit å finne ut hva andre like vogner ligger til. Vi som bor så sentralt til har ofte lettere for å få solgt siden vi ikke trenger å sende...

Går bra med deg ellers? Har du møtt jenny enda?

Skrevet

Heisann!

Ingen som ligger på finn nå... så kanksje lett å selge min da!!! ;o) Trenger fortsatt tvillingvogn egentlig, men er så sykt lei av den glidelås-ryggen på easywalkeren, er så plundrete å få opp og ned ryggen, så vurdere å bytte vogn bare... Forslag til noen bra? :o)

Alt fint m oss her =) Begge barna blir store og er i farta! Er dagmamma for tiden og, så nok å gjøre her!

Dere da, hvordan går det?

Jenny? Mener du hun som svarte på innlegget på treffsiden? Isåfall ikke møttes ennå!

Skrevet

Ja, da er den sikkert lettsolgt. Prøv deg på 5-6000 alt errersom du har bag eller ikke... Skriv at folk kan gi bud feks... Jeg byttet til Phil&Teds fordi jeg var lei av å være så brei! Den er ikke noe bedre i ryggen... Klønete som bare det, egentlig enda værre enn EW... Her er alt bra, minsten ble nettopp 1, så det går unna om dagen. Skal begynne å jobbe i august, så nå nyter jeg dagene. Jenny er hun svenske som svarte på innleggene ja. Veldig koselig, vi har gjevnlige bim-treff. :o)

Skrevet

Grattis m vel overstått bursdag :o) Tiden går altfor fort as, er jo ikke lenge siden vi begge var på barnimagen... Skremmende hvor fort det går, barna vokser ifra oss!!

Har minsten begynt å gå ennå eller?

Mathias reiste seg for første gang på søndag, så ikke av de raskeste han, he he, men bare litt over 9 mnd ennå da...!

Vanskelig m tvillingvogn, aner ikke hvordan... men finnes ikke vogner man er 100 % fornøyd med tror jeg, alltid noe negativt m alle... men den ryggen er noe skit, er opp og ned ofte!!!

Skrevet

Jakob har stått siden jul, han tar 1 skritt men er en liten pyse så det blir ikke mer. Ikke enda iallefall. :o)

Du får ha lykke til med salg av vogn!

God sommer!

Skrevet

Takk! God sommer dere og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...