Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Og hvor mye kan jeg eventuelt ta for en jeg kjøpte for ca 6 mnd siden?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 heisann du! Med bager koster den ca 8000. Solgte en tidligere i år, men husker ikke for hvor mye... Hmmm, tåke.... 5500 kanskje?? Søk litt på Finn. Greit å finne ut hva andre like vogner ligger til. Vi som bor så sentralt til har ofte lettere for å få solgt siden vi ikke trenger å sende... Går bra med deg ellers? Har du møtt jenny enda?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Heisann! Ingen som ligger på finn nå... så kanksje lett å selge min da!!! ;o) Trenger fortsatt tvillingvogn egentlig, men er så sykt lei av den glidelås-ryggen på easywalkeren, er så plundrete å få opp og ned ryggen, så vurdere å bytte vogn bare... Forslag til noen bra? ) Alt fint m oss her =) Begge barna blir store og er i farta! Er dagmamma for tiden og, så nok å gjøre her! Dere da, hvordan går det? Jenny? Mener du hun som svarte på innlegget på treffsiden? Isåfall ikke møttes ennå!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja, da er den sikkert lettsolgt. Prøv deg på 5-6000 alt errersom du har bag eller ikke... Skriv at folk kan gi bud feks... Jeg byttet til Phil&Teds fordi jeg var lei av å være så brei! Den er ikke noe bedre i ryggen... Klønete som bare det, egentlig enda værre enn EW... Her er alt bra, minsten ble nettopp 1, så det går unna om dagen. Skal begynne å jobbe i august, så nå nyter jeg dagene. Jenny er hun svenske som svarte på innleggene ja. Veldig koselig, vi har gjevnlige bim-treff. )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Grattis m vel overstått bursdag ) Tiden går altfor fort as, er jo ikke lenge siden vi begge var på barnimagen... Skremmende hvor fort det går, barna vokser ifra oss!! Har minsten begynt å gå ennå eller? Mathias reiste seg for første gang på søndag, så ikke av de raskeste han, he he, men bare litt over 9 mnd ennå da...! Vanskelig m tvillingvogn, aner ikke hvordan... men finnes ikke vogner man er 100 % fornøyd med tror jeg, alltid noe negativt m alle... men den ryggen er noe skit, er opp og ned ofte!!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jakob har stått siden jul, han tar 1 skritt men er en liten pyse så det blir ikke mer. Ikke enda iallefall. ) Du får ha lykke til med salg av vogn! God sommer!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Takk! God sommer dere og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå