Gå til innhold

solkrem.... igjen.... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd La roche-posay faktor 50+ fra apoteket?? eller sett den i noen test?? så den ikke i den grønn hverdag-testen...

kjøpte den i vår når de hadde kampanje, men så har det vært så mye prat om solkrem og innholdsstoffer osv, at jeg begynte å tenke på om den egentlig er bra??

noen synspunkter?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?....

Skrevet

jeg kjøpte den etter anbefaling fra apotek....så ble jeg litt obs etter debatter her om at det skal være kun fysisk filter osv. Jeg gikk tilbake og spurte på apoteket. Den vi har er i følge produsentet ok å bruke på barn under 2 år. Den er blandet med fysisk filter, men ikke 100 prosent. Barn under 1 år skal man holde i skyggen, barn under 6 mnd skal ikke bruke solkrem (for de skal ikke være i solen i det hele tatt). Dette var svaret jeg fikk.

Jeg kommenterte at det ikke var mulig å holde en baby vekk fra solen hele tiden når de f.eks sitter i vognen, så da er det bedre å bruke solkrem som en ekstra beskyttelse. Min sønn er 10 mnd og jeg bruker den solkremen da jeg spurte gjentatte ganger på apoteket, og på F&B messa; er den trygg å bruke på min baby?!?! Jeg fikk svaret ; JA i følge produsenten er den det. MEN det er ikke den de selger mest av til små barn. Men den de selger mest av fikk dårlige resultater i F&B sin solkremtest.

Håper du ikke ble mer forvirret.

Skrevet

Vichy sin barnesolkrem/spray fikk best i test i foreldre og barn.. Ingen betenkelige stoffer,og god beskyttelse...

Skrevet

må si at grunnen til at jeg fikk anbefalt denne solkremen er fordi sønnen min har eksem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...