Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at jeg har begynt å miste litt mer hår enn jeg gjorde før jeg fødte. Emma er 3 1/2 mnd gammel nå. Er det noen som har tips? Går det over? Husker tanta mi "skifta" hårfarge etter å ha født...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mista heeelt sykt mye hår .....ikke noe å gjøre med dessverre, det må bare gå sin gang. Men ta b-vitaminer . Nå har mitt begynt å vokse ut igjen...og har fått en nydelig liten puselugg hehe

Skrevet

jeg har også mistet sykt mye hår, men nå har det heldigvis gitt seg:):) Var på frisøren for 2 uker siden, og hun sa at jeg var heldig som ikke mistet håret midt på hodet liksom, har mistet mest rundt hårfestene... i hovedsak bak nede ved nakken..derfor viser det ikke så mye :)

Mistet hår i ca 2-3 mnd....

Skrevet

Takk for svar. Får jo litt hetta da... Får kjøpe litt b-vit når jeg får lønning! :) Håper bare jeg ikke blir skalla! hehe

Skrevet

Noe så vanvittig også!!

Har pågått i tre mnd nå, føler kanskje det begynner å gi seg litt. Har spist vitaminer og dill og dall, det vet jeg ikke om hjelper, det båser av i vinden uansett. helt sykt.

Skrevet

Samme her, Jonas er 3,5 måneder og jeg mister enorme mengder med hår. Når jeg har dusjet og sann og setter meg i sofaen som er grå går det ikke lang tid før den er full av hår. Men føler ikke man kan se det på håret og frisyren enda...

Ammer da hvis det har noe å si. Håper det snart går over..

Skrevet

iiik, kan man miste det i flere mnd??? jeg har bynt å bli tynn i håret nå, å har bare mistet i ett par uker nå:( kommer jo til å bli skalla hvis dette fortsetter... håper det kommer ut igjen til vintern. skal gifte oss da..

Skrevet

Hårtab etter fødsel skyldes hormonelle foradnringer grunnet svangerskapet; dessverre ikke noe å gjøre med dette. Du kan jo prøve b-vitaminer, men min frisør sier at det nok ikke hjelper - det er bare slik som skjer med kroppen når vi har båret frem et barn (har i øvrig ingenting å si om man ammer eller ei). En trøst for de fleste er at de hårene du mister nå, er hår du ikek mistet mens du var gravid. Hvis du tenker etter så mistet du kanskje ferre hår mens du var gravid enn ellers? Slik er det for meg i alle fall. Men så falle de av i mon når jeg har født :-)

Skrevet

Jepp, røyter over hele huset. :-) Jenta mi er snart 3 mndr og det har nettopp begynt. Skal kjøpe B-vitaminer idag!

Skrevet

huff, det begynte når mini hvar litt over 3 måneder. har holdt på i over en måned nå. Holder på å bli gal. huff, ser ut som en skrekk film når jeg ser på hårbørsten! er vell bare å ta b-vitaminer og håpe det snart blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...