Gå til innhold

Hvilket av disse navnene er finest? Hjelp...


Sala P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til gutt synes jeg Oskar

Og til jenta synes jeg Ava eller Viktoria... Satt faktisk å tenkte på navnet Ava her om dagen.. fikk litt sansen for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tydelig at det er like mange forskjellige meninger som navn :) Dere må bare finne det dere liker best! Æ like David best på gutt (men har en veldig god kamerat som heter det) og Karine best på jente, av samme grunn. Har litt med hva man forbinder med navnet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns at Olav eller Sigurd er finest jeg da:-) Og så liker jeg Karine på jentenavn:-) Lykke til med avgjørelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns helt klart Oscar er finest, det står på min "liste" også... De andre navnene er ikke jeg helt fan av...

Når det gjelder jentenavn syns jeg kanskje Ava var finest, men her har vi kanskje veldig forskjellige meninger, for jeg syns ikke de andre navnene er så fine... Syns Viktoria og Konstanse (spesielt Konstanse) er litt pompøse navn.... Karine er helt greit, men minner meg om en litt kjip person. Som en skrev her, det har mye med assisiasjoner å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta alle navnene med på fødestua og bestemme hvilket navn som passer den nyfødte der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke enkelt med disse navnene. jenta jeg har fra før skulle hete aurora men hun så ikke ut som noen Aurora når hun kom til verden, så hun heter i Sofie

 

men av de navnene du har valgt deg har jeg sansen for David og Ava det er lette og internationale navn som er lett å bruke hvor som helst i verden.

 

jeg går nå å bærer på en liten gutt, vi har navnet klart, men det er vel ingen garanti for at lille Tom Angel kommer til å hete det til slutt;)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Alle navnene jeg har på listen er navn på besteforeldre og oldeforeldre på bade mannen min og min side. Vi har droppet de som het som Elling, Kjell, Frode, Britt etc..

Jeg syntes også Konstanse var et pompøst navn første gang jeg hørte det. Men nå synes jeg det er kult, skikkelig girl-power navn;-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...