Cat.68 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er en riktig bokorm og er fri for lesestoff. Jeg ønsker meg en "TYKK" bok å sette tennene i slik at den varer en god stund. Jeg er veldig allsidig egentlig og kan like alle sjangere så lenge historien er god. Men har inget til overs for slike Harlekien romaner ol. Kom igjen bring it on!!!
~Snublefot~ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hvis du liker fantasy, ville jeg lest "Talismanen" av Stephen King og Peter Straub. Krim: Trilogien til Stieg Larsson, Camilla Läckberg sine bøker. Har også hørt at "Boktyven" er god, men har ikke lest den selv.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Siden du er en skikkelig bokorm, så har du vel lest det meste allerede da... Her er nå noen av mine favoritter da: *Stieg Larssons Millenniums-triologi *"Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield *Henning Mankells bøker om Kurt Wallander *"Snø vil falle over snø som har falt" av Levi Henriksen *Anne Holts bøker om etterforskerne Vik/Stubø Men du har sikkert lest alle disse allerede....
jordbærsjokolade Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 "Hesteviskeren" og "The loop" av Nicholas Evans, fantastisk om forholdet mellom dyr, mennesker og naturen. "Veggen" av Marlen Haushofer. Er så mange fine bøker, veldig vanskelig å velge ut favoritter, men disse ligger langt opp på listen min:)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 "Marianne, nå gråter englene" eller noe i den dur, kan hende jeg stokka litt om på ordene her nå... men FANTASTISK bra bok.. jeg gråt fra perm til perm nesten.. utrolig bra bok, handler om konflikter i familie ang religion å div... BØR leses =)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 marianne, DA gråter englene heter den..
Sylteflesk Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Utvalgte emner i katastrofefysikk av Marisha Pessl, tjukk bok og ganske original. Fikk veldig gode kritikker overalt da den kom i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå