Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på dr.phil for kort tid siden om megans law. prøvde ut den siden i går , bare valgte et eller annet sted og fytti grisen det er mange som vart oppført der.

Jeg bare lurte på om du har prøvd å sett hvor mange som bor rundt der du bor? om jeg bare hadde "flaks" med å finne så mange, eller om det faktisk gir et reelt bilde om hvordan forholdene i USA er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt, ja.

På en annen side. Synes det

I vår zipcode får jeg opp "54 registered sex offenders are located in your immediate area"

Men du må huske på at hvis en 16 åring ligger med ei på 15,så kan han være på den lista, om foreldrene til jenta anmelder han..

men så har vi mørketallene.. =o(

Bra det finnes et sånt register.

Skolen til tiåringen har et system som gjør at alle barna er fotografert, og lagt inn i et register i tilfelle de blir savnet.Det er også bra.

Skrevet

så flere som kun hadde 1 dom på seg, å da kan det jo være snakk om slik du nevner, med et barn året yngre. men de som hadde flere regner jeg med var reelle.

Er utrolig bra at man faktisk får vite hvem naboen kan være når det gjelder akkurat dette. Er ikke snakk om å heksejage noen, MEN å være på vakt å ta vare på det kjæreste vi har.

Skrevet

Fant en som bor bare et par minutter unna.

Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...