Brillemamma Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg får ikke særlig matlyst i denne varmen..orker ikke spise noe særlig på dagen, så når kvelden kommer og solen går ned så merker jeg at jeg er skrubb sulten... Idag har jeg spist: 1 skive med nughatti 2 porsjoner med pastasalat og 1 rundstykke 2 skiver med karbonade og speilegg (Stapp mett nå ja!) Og så har jeg drukket en del glass med pepsi max...og spist noen stratos sjokolader fra en sånn "kose-pose"..
venter på lille M.. Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 hei..... I dag har jeg spist: 2 brødskiver med sjokade 1 mr lee kylling nudller( stor) 4 kyllingvinger 1 grandiosa 1 skive med brunost, Har drukket masse vann, og litt cola. Spiser som en hest fortiden..... Samboeren sier at det vises på spisingen min at jeg er gravid, for til vanlig er jeg småspist... er 14+6 i dag....
2barnsmamma77 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 brødskiver og Juice til frokost bagel med tunfisk grilla pøsler en haug med grønne epler vann og iste
Jente2011 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 2 sjeve me leverpostei til frukost kjøttdeig å spagg til middag 2 pølser i brød siden mamma grilla hjemme å no skaeg eta 2 t sjeve me leverpostei.. drukke vann å ei hall liter cola
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 1 veggisburger dynka i dressing 1 halv sub fra subway 1 Halvliter eplemost 6 dl flaskevann litt smågodt i løsvekt 1 softis fra narvesen noen glass med vann fra springen 1 kopp te på flyet Er på reise, så blir ikke så mye vanlige brødskiver etc. Jo forresten, til frokost i morgen da. Men ellers blir det mye rusk og rask... Burde vel drikke litt mer, men må på do heeele tiden da, så er utrolig upraktisk... ;-)
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Idag hadde jeg 2 skiver rugbrød med smøreost, skinke, gulost og agurk+ 0,5 l glass med o'boy. Tok hunden og gikk tur bort til min mamma, over fjellhaugen, som tar rett over en halv time. Spiste den nye frutz-isen hos henne=) var utrolig godt i varmen! Senere dro vi å badet, og grilla, da spiste jeg 3 grillpølser uten brød da, er ikke glad i pølsebrød.... Spiste en håndfull smågodt da jeg kom hjem fra badinga... så spiste jeg 2 knekkebrød... har gått kveldsturen med bikkja og gitt hestene kornmo og minigulrøtter, så nå er alle fornøyde og mette=) har blitt lite mat og mye usunnt i dag, men sånn er d når varmen står på..da er d eneste kroppen vil ha vann...=)
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Frokost: 1 bolle allbran med skummet melk Lunch: 2 knekkebrød med Filadelfia light med paprika Middag: 3 kyllingpølser i lomper, sprøstekt løk 1 saftis (sånn light versjon) 4 nekatriner Litt smarties
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 i dag har jeg spist: 2 skiver med hvitost 3 big one pizza stykker 3 stk kakebiter 3 glass brus 1 glass vann 2 glass melk
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 04.06 spiste eg: 2 skiver med baconost. 1 softis litt diverse oppskjært frukt ute i solen (vannmelon, eple, moreller, nektarn) Middag ble 1 liten entrecote, litt pommesfrites og masse deilig salat. Mengder med vann!! Eplejuice og litt iskaffi:) Ah....vi har det godt:p
husmus &2 Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 i dag har jeg spist; Frokost: 3 skiver brød med philadelphia, melon, 2 biter av omelett, og eplejuice Lunsj: litt pommes frites, 2 sandwicher med tunfisk, litt ris og litt kylling, en cola light. sannsynligvis orker jeg ikke noe til middag men må prøve å presse ned noe her i varmen i Malaysia
freefly Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 hmm.. i går spiste jeg tunfisksalat gresk salat yoghurt med nøtter melon og nektariner proteinshake stekt kamskjell og grønnsaker masse farris! =)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Jah å her kommer stor-spiseren, for i går spiste jeg. 2 grove rundstykker til frokost (ost å skinke på) 1 skolebolle og ett eple til lunch fiskekaker poteter og makaroni til middag/kvelds noen flak potetgull og ett eple igjen på kvelden. Og selvfølgelig presset jeg inn et par tre iser iløpet av dagen=)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Oi, så gøy å tenke over hva man har spist. Skal vi se, igår spiste jeg: *2 skiver m nutatti, melk, 1 kiwi - frokost *2 nektariner (mellommåltid) *1 baguett m ost og skinke, cola light - lunsj *1 appelsin (mellommåltid) *4 kyllingvinger *1 hamburger m båtstekte potet og masse salat - middag *1 banan, 1 nektaring (mellommåltid) *4 skiver m ost og skinke, brunost, nugatti, juice - kvelds Oi, spiser ganske mye i løpet av en dag.. Er 18+1. Men spiser så mye til vanlig også. Har vel stor forbrenning da... Også er mat ganske viktig i livet mitt. hehe..
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 + sikkert 3 liter vann i løpet av dagen:) Unner meg 1 kaffe annehver dag:)
Lemonia Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tar i går jeg, siden dagen i dag så vidt har startet. ;-) Frokost: To brødskiver med salat og mortadella, et glass melk. Lunsj: Baguette med ost, skinke, purre og majones. Vann til. Middag: Et ovnsbakt kyllinglår med salat til. En porsjon Mövenpick-iskrem til dessert. Ellers: et par glass cola light, en kiwi og to nektariner.
tosøtetuller Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 I går spiste jeg Frokost: 2 knekkebrød med gulost, appelsinjuice og en kopp te m honning og sitron (viktig i teen!) Lunsj: 1 rosinbolle (var på farten og det var det jeg hadde med til dattera mi;) I mellom: 1 stk eplekake hos ei venninne, vannmelon middag: pasta broccolisalat. mmmm... Kvelds på jobb møte: 2 stk kringle og 2 nektariner. Ellers; masse vann og noe iste light. Huff det ble visst mye kake i går. I dag har jeg spist samme frokost som i går. På jobb hadde jeg med en diger bolle med salat med bønner i. Den var det meningen skulle gå til to måltider. Jeg jobber lenge i dag... Men når jeg spiste lunsj glemte jeg meg tydeligvis bort, plutselig var den tom... Huff, får se om jeg klarer meg med bare en yogurt og et eple fram til kl 18.30...
Athele Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 I dag har jeg spist: 1 bolle salat + et rundstykke+ eplemost til frokost 2 lefser med kylling taco+ vann til middag Og gleder meg til å spise annanasen som ligger og ser på meg fra kjøkkenet!! Er det forresten flere som er helt hekta på drikken "MER"? Kunne drukket mange liter av det om dagen!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 I dag er det skrale greier på matfronten. Hadde en enslig pannekake til frokost kl sju, en skive (lang, tilsvarer sikkert to vanlige) med salami (jada, spiste salami. Har fryst den i mange dager, hehe) kl 12 og en håndfull nøtter uten salt. Mye vann og et glass saft. Nå skriker tarmene av sult og jeg håper jeg får godsnakket mannen til å ta meg med ut på middag
babyfrøken *mamma* Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Siden jeg ikke husker gårsdagen, får det bli dagens matrasjon som blir beskrevet ;o) En brødskive med brunost og jordbær oppå til frokost, og to glass melk To bamsemums, en snickers is, ett grovt rundstykke med hvitost og et par glass melk til lunsj (jepps, i den rekkefølgen, hehe) Noen flere bamsemums iløpet av dagen, et grønt eple og endel jordbær. Ca 1 l vann Ris, grillspyd med kylling og hvitløksbrød til middag. Og masse vann. Også mistenker jeg at det blir en is til video vi skal se på snart (",)
Lillepusen-78 Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 I dag har jeg spist: Frokost havregryn/kruskakli/linfrø/nøtter/rosiner + juice Lunsj: 2 knekkebrød med ost, 1 mango+te Mellommåltid: 1 knekkebrød med smøreost Middag: 1 t-briks med fiskepudding, eple+ iste-light og vann Kveldsmat: 3 skiver med makrell i tomat+melk I tillegg noen druer, et drops, en karamell, noen flak potetgull, vann og litt pepsi max......Og jeg er sulten fremdeles... Fikk lyst på ananas, slik noen skrev her. Tror jeg må ha det nå ;-) Blir ganske mye mat.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå