Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Der er du jo, så utrolig koselig å se gamle kjente!! Har sett endel andre nick her inne å fra vi gikk gravide sist. Det er jo ganske naturlig ettersom ungene våre har blitt så store!! Tiden flyr. Når er EL og IKM? Jeg har el idag faktisk og ikm 18 juni, selv om vi ikke prøver aktivt er det lov å håpe på å få i seg nok godsaker. Forrige gang satt den jo som et skudd, hehe Lykke til!!!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Heiiiiiiiii Leelu`n miiiin:-) Det var på tide vi hev oss inn her igjen:-) He he. IKm lørdag jeg, men ser dårlig ut dette, kom blod på papiret når jeg var på do nå:-(((((( Nå trodde jeg liksom nå se,,,typisk ass! Herregud nå er det dette kjøret igjen liksom, kjenne etter sympt og jakte på svar... Tihiiii
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hehe, ånei. Innbilt gravid fra dagen etter eggløsning ikke sant? Gravid til det motsatte er bevist Denne gangen blir det din tur først, så kommer nok jeg slentrende etter:) Jeg får jo minimalt i meg.. hehe! Blir spennans å følge med fremover vennen min!! Styggesen tanta kan ta med seg tanta mi å reise langt pokker-i-vold for en 9mnd periode syns jeg!! Ikke sant? Får håpe du får et veldig kort opphold her inne denne gangen og hiver deg inn på 1.trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå