KristineMed2Sønner<3 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har muligens fått stoffskifte.. Meget høyt blodtrykk,ujevn hjerterytme, hjertebank, svimmelhet, sterk hodepine og kjempe sliten hver dag... Er snart 9 mnd siden fødsel.. Er dette farlig? Hva pleier dem å gjøre med det osv.?! Å når man begynner behandling, tar det lang tid før det blir bra?! Er dritt lei av å aldri føle meg utvilt (løper jo maraton om natten) å ha vondt konstant... Varmen gjør det IKKE bedre.. :-( Håper virkelig på svar og tips!!! Klem..
Trenger hjelp!! Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 HeI.Jeg har laft stoffskifte.Jeg følte meg uvel,ble deprimert,kvalm,gikk ned masse kilo og hva trøtt for ingenting og svettet sombare det.Jeg går på tabletter for resten av livet.Når jeg begynte på tablettene så tok det vel ¨rundt en mnd før jeg kjente bedring..Er ikke helt meg selv enda,men det kommer nok.Må inni ny og ne til lege og ta blodprøve...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Hei!! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare.. Uff, såpass ja!:-( Hele livet! Så bra du er blitt bedre..! Masse lykke til.
Trenger hjelp!! Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Man må nok det.Lykke til du og...Hvis det er stoffskifte du har så blir du nok bra igjen om en stund,bare ha tålmodighet :-)
~Snublefot~ Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Selv har jeg lavt stoffskifte, men det du beskriver her, høres ut som høyt stoffskifte. "Bare" stoffskifte har vi alle sammen, det er først når det blir høyt eller lavt vi sliter. Høyt stoffskifte kan behandles på flere måter, men de fleste blir helt bra og slipper å ta medisiner resten av livet slik som de med lavt må. For noen år siden var det færre behandlingsalternativer og mange som ble behandlet for høyt stoffskifte endte opp med lavt og måtte få medisiner for det, det opplevde min mor. Les mer på www.stoffskifte.org, masse lykke til:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Ja det vi tror... Tanta mi har høyt stoffskifte å har akkurat de samme sympt. som meg.. Men er som sagt til undersøking så venter fortsatt på resultater.. Uff.. Tusen takk for gode svar, og link:-) Skal sette meg ned å lese litt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå