gullfisken * gravide* :) Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 hei hei eg ska testa i mårå.. ko mange timer (minst) må en holde seg over natten får å ta en graviditetstest? har begynnt å vokne på natten å mi virkelig tisse, skal eg bare holdemeg da for å få samlet opp tiltrekkelig med urin???
Mini LK Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 hei. kommer vel an på et par ting. Er d IKM imorgen trenger du sikkert ikke holde deg men velge å teste når det er flest timer siden sist dobesøk. Det kommer da an på når på natten du våkner. Er det før IKM trenger du sikkert minst 5 timer vil jeg tippe. Håper d hjalp. Lykke til
gullfisken * gravide* :) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 thnx!! japp e i mårå... men vill ha mest øyaktigt sva, får tissa så mye eg kan før eg legge meg då å unngå å drikka någe gjennom nattå, tuuusen takk or svar!!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 tissa mye om natta i det siste her og... vanskelig å samle opp morgenurin.. hihi...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 hehe... godt eg isje e aleina, hehe e skjikkeli drid d der, e ije vande m d
Mamma for 3<3 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 har tenkt en del på dette jeg også. skal teste i morra:) men våkner alltid om nattan å må tisse.. Så håper jeg klarer å la vær i natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå