mamma-til-2-jenter Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Kjære moderatorer! Når dette forumet ble åpnet, sa dere at krangling var forbehold kranglesiden. At støtende innlegg skulle slettes... Dette er jo blitt den nye kranglesiden! Kan dere ikke være så snill og la Kranglesiden beholde sin anonymknapp, slik at dette forumet kan bli litt koseligere å være på! Det er ikke særlig koslig slik det er nå, og jeg tror ikke at det er så altfor mange innlegg som slettes heller. Med vennlig hilsen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Tror det er en fordel at du henvender deg til ris og ros siden.. har ikke noe for seg å skrive denne tråden her Men for så vidt noe enig med deg...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Signerer den mamma-til-2-jenter, men jeg tror vel egentlig det er helt uvesentlig hva de kaller disse forumene. Der man kan signere anonymt, der vil også alle de som vil prate drit være.
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har lest en del av innleggene her i kveld og synes ikke de er verken upassende eller støtende.. Det må være lov å si hva man mener og være uenig med andre selv om man ikke er på Kranglesiden. Virkelig støtende innlegg kan rapporteres på Ris og ros (med link), og da vil de slettes. At en del innlegg ikke er så koselige, harmoniske og pusete som du tydeligvis ønsker, er ikke det samme som at de er støtende.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 "Carosander" er en av trådene jeg finner støtende, men det hadde det vært uansett hvilket forum den havnet på.
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Hvis den skal slettes, så kan du slette hele Navnedebatten med det samme.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Støtter supergyda i denne. Vi må ikke bli så skrekkelig kosete! Jentegreier, det der altså!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Så hold dere unna anonymsiden, da....hvis dere er så sårbare!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Det er stor forskjell på å lage en egen tråd der en kun er ute etter å hetse en mor som har valgt et navn til barnet sitt, speiselt når det barnet er den eneste. Måten det blir sagt på, og gjentatt, er ren mobbing. Hadde mora selv spørt og jeg hadde sagt jeg ikke likte det hadde det vært en helt annen sak, ikke støtende. Det er få tråder på navnedebatten jeg finner støtende. At noen assosierer navnet jeg vurderer på barnet mitt med en f.eks en elg ka ikke sammenlignes med dette tilfellet i det hele tatt.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Hvorfor er den tråden stygg? Det er ingen som nevner "mammaen til skjønne gutten" At folk syns navnet er stygt må hun dessverre leve med, mange som ikke liker navnet på ungen min heller men jeg blir ikke sur eller såret av den grunn.
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Ja, det er jeg enig i. Samtidig er det enkelte her inne som er bra naive og legger ut alt for mye informasjon om seg selv, for deretter å bli såret hvis de får kommentarer som ikke bare er udelt positive. Navn på barna sine er bare et eksempel. (Og hvis noen lurer: jeg har ikke deltatt i den debatten i det hele tatt, og har heller ikke tenkt å gjøre det).
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Allerede i overskriften blir jo denne mora nevnt, ikke med navn, men det finnes bare en mor som har et barn med det navnet. At folk syns navnet er stygt må hun leve med, slik er det jo for alle.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 Vet du, jeg hørte dette navnet i virkeligheten, ikke på dib. Det er mange tusen innom her hver dag, kan love deg at en eller annen gang krysser navnet Carosander et annet sted enn bare på dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå