SuperGlad Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Det er jo en sånn skikkelig sommer-serie! Husker da jeg gikk på videregående å brukte å se det på sommerkveldene. Så morsomt at de skal vise serien igjen :-) kvaliteten er jo så som så da......
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Har det begynt allerede? Trodde det begynte på fredag?
SuperGlad Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 så reklame for det nettopp! ble så glad at jeg ik fikk med meg når det skulle starte, he he :-)
mamman til to gutter Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Bare synd det går like sent nå som det gjorde for 10år siden når jeg var ung og uten barn:-(
Sunshine med småtroll:) Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jaaaa=D husker at det var ikke sommer før den serien kom.Ble så skuffa da de sluttet å vise den. Når er det den starter?
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Jammen, det skal jo gå på Zebra...har ikke det vi *oppriktig lei meg*
Cecelia & jentene Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 jaaaaaaaa....åååååå jeg gleder meg:) selv om det blir sene kvelder...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Sorry folkens, mandag var det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå