Gå til innhold

jippiiiiii :-) Pacific Blue :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en sånn skikkelig sommer-serie! Husker da jeg gikk på videregående å brukte å se det på sommerkveldene.

Så morsomt at de skal vise serien igjen :-)

kvaliteten er jo så som så da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det begynt allerede? Trodde det begynte på fredag?

 

Skrevet

så reklame for det nettopp! ble så glad at jeg ik fikk med meg når det skulle starte, he he :-)

Skrevet

hehe SuperGlad, du er nå bra søt:0)

Skrevet

Bare synd det går like sent nå som det gjorde for 10år siden når jeg var ung og uten barn:-(

Skrevet

Jaaaa=D husker at det var ikke sommer før den serien kom.Ble så skuffa da de sluttet å vise den. Når er det den starter?

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jammen, det skal jo gå på Zebra...har ikke det vi :(

 

*oppriktig lei meg*

Skrevet

jaaaaaaaa....åååååå jeg gleder meg:) selv om det blir sene kvelder...

Skrevet

Kl 22.50 på Fredag...

Skrevet

Sorry folkens, mandag var det =)

Skrevet

Mmmmmmm, Bobby Cruz, come to mama;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...