Kirsebæra Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Æresmerker!! for det sier mammaen min! hørte en jente i nabolaget istad. hun og venninne snakket om å dra å bade(har vært varmt i to dager, var vel litt tidlig, men men) så sier hun ene ''men mamma kan ike følge meg for hun sier hun har så mye strekkmerker'' så sier den andre jenta ''det heter ikke strekkmerker, det heter æresmerker!'' så i morgen skal jeg ut å sole æresmerkene mine!!
Alba44 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 For et flott innlegg!! Tusen takk for at du lærte meg en nytt ord i dag :-D
Kirsebæra Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 ja men det ligger jo noe i det da....viser jo faktisk hva en har gjort. jeg er litt stolt over mine strekkmerker jeg....''se på meg, jeg har børt frem en unge og har æresmerker til å minne meg på det hver dag!'' haha, jeg er rar:P
Northernlights Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Så trist at man vil sitte inne bare fordi man er redd for å lufte æresmerkene sine. =o(
blond Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Æresmerker er et flott uttrykk! Jeg liker også strekkmerkene mine, fin pynt på kroppen.
Labambie Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Kan jo kalle det så mye da... Baby-arr? Vokse-striper? Baby-striper? 9mnd's-merker? Hihi!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 nååh..tror jeg hadde gått bort å klemt den jenta.. hehe
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 :oD Skal jammen sole æresmerkene mine jeg også! Men det blir hjemme i hagen for denne gang...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 så fint! det skal jeg begynne å si også! og ikke minst: tenke på dem som æresmerker, så kanskje det blir bikini istedenfor badedrakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå