Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjente liv første gang da hun var 13uker på vei å det var hennes 2graviditet.

å jeg er 13+3uker på vei å jeg ligger å kjenner etter hele tiden om jeg kan kjenne noe, dette er min 2graviditet.. hehe rart å forskjellig alt er,hvor langt på vei var dere da dere kjente liv å sånn første gang ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente det i uke 18 i første svangerskap. Denne gangen kjente jeg det første gangen i uke 15, daglig fra uke 16:)

Skrevet

Det var høyst usedvanelig tidlig!! Jeg kjente liv da jeg var nesten 15 uker og legen + jordmor trodde ikke på meg en gang og mente det var nok bare luft, for det var altfor tidlig!!

Men i følge meg selv da, så kjente jeg liv for første gang da, men begynte ikke å kjenne liv regelmessig hver dag før jeg var ca. i min 17 uke.

Skrevet

Med første mann kjente jeg liv fra uke 17,med andremann kjente jeg liv fra uke 13:))

Skrevet

Førstemann uke 15-16

andremann rundt uke 14

tredje gang uke 12...på utsiden uke 16

 

Snakka med jordmor om det og hun sa det var like normalt som å begynne å kjenne det senere.

Skrevet

med 1.mann veke 18...

2 mann veke 15 og

no med nr 3 faktisk ikkje før i veke 22....

Så det er veldig forskjellig...

Skrevet

uke 11.. fikk bekreftet d med ultralyd hos legen :)

så d er veldig forskjellig når man kjenner d... d har litt med nervebanene i kroppen å gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...