alvilde Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 kjente liv første gang da hun var 13uker på vei å det var hennes 2graviditet. å jeg er 13+3uker på vei å jeg ligger å kjenner etter hele tiden om jeg kan kjenne noe, dette er min 2graviditet.. hehe rart å forskjellig alt er,hvor langt på vei var dere da dere kjente liv å sånn første gang ?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Kjente det i uke 18 i første svangerskap. Denne gangen kjente jeg det første gangen i uke 15, daglig fra uke 16:)
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Det var høyst usedvanelig tidlig!! Jeg kjente liv da jeg var nesten 15 uker og legen + jordmor trodde ikke på meg en gang og mente det var nok bare luft, for det var altfor tidlig!! Men i følge meg selv da, så kjente jeg liv for første gang da, men begynte ikke å kjenne liv regelmessig hver dag før jeg var ca. i min 17 uke.
nussie Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Med første mann kjente jeg liv fra uke 17,med andremann kjente jeg liv fra uke 13:))
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Førstemann uke 15-16 andremann rundt uke 14 tredje gang uke 12...på utsiden uke 16 Snakka med jordmor om det og hun sa det var like normalt som å begynne å kjenne det senere.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 med 1.mann veke 18... 2 mann veke 15 og no med nr 3 faktisk ikkje før i veke 22.... Så det er veldig forskjellig...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 uke 11.. fikk bekreftet d med ultralyd hos legen så d er veldig forskjellig når man kjenner d... d har litt med nervebanene i kroppen å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå