_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har ofte sånn nedpress... Er det normalt eller burde jeg få sjekket det? Også i kveld er magen min hard, nesten hele tida... Ja jeg bekymrer meg en del nå altså Noen som kan berolige meg?
gaya og leander :-) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei ! Kan berolige deg med at dette er helt normalt, jeg har også hatt det sånn i flere uker nå. Var på en kontroll på sykehuset men det var ingen modning ei heller noen åpning eller at bebisen hadde festet seg i bekkenet, men den var på vei ned. Det at magen din blir hard nesten hele tiden er kynnere, har selv også hatt dette i lange perioder daglig, det er livmoren som trener seg opp til fødselen. Ikke bekymre deg du, det er nok helt normalt, særlig hos fleregangsfødene, lykke til videre med magen :-)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Takk for det;) Når jeg var på ul for en uke siden så hadde lille lagt seg med hode ned, så derfor jeg blei litt bekymra nå når jeg har hatt så mye nedpress... Men som du sier, helt sikkert normalt... Takk og lykke til med lille i magen din;)
turbo Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Hei Hønemor! Jeg har også nedpress,,,, helt normalt det! etterhvert som babyen ''synker'' lenger og lenger ned i bekkenet.-.. Spesielt når jeg reiser meg føles det som jeg må holde på magen så han ikke ''detter'' ut... Og noen ganger når jeg sitter på do føles det som han kommer.. hehe.. Vet ikke hvor langt du er da, men jeg er 36+4, har hatt nedpress spesielt siden forrige uke.. da jeg var på ktr og hun kjente lo hun og lurte på om jeg skulle føde snart, for han lå visst langt ned... men ingen fødsel her enda.. vet søstra mi gikk med nedpress i flere uker før hun fikk nr 3 for noen uker side,, Så ikke bekymre deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå