trillemamma Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hvor ofte er det utskifting av punkterte vinduer i laget deres? Her hvor jeg bor har folk ventet både 2 og 3 år på å få byttet vinduer og nå er det satt på vent enda en gang. Er dette vanlig? *frustrert*
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Vi har fått bytta alle vinduene våre nå, veit ikke når det ble gjort sist... Borettslaget her er veldig "ivrige"...vi har blant annet bygget ut stua, og fått ny veranda både oppe og nede =)
trillemamma Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Gjett om jeg misunner dere. Skulle ønske de var like ivrige her. Jeg også vil ha større alltan, minst dobbel størrelse. Drømmer....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja, er deilig her nå =) I fjor hadde jeg hverken veranda eller hage(bare byggeplass!) - og i år har jeg større stue, større veranda enn tidligere, veranda oppe - OG større hage! Ja, de er kjempeflinke her. Arrangerer til og med nissefest pg harrytur, hehe! Har vurdert å kjøpe hus, men vi har det jo så deilig her =)
*SamSung* Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Her ble det nye vinduer og skyvedører (3 store skyvedører) ut til stor innglasset ballkong. Og nå i våres ble vinduene på soverommene byttet ut, fordi de var i furu og de var ubehandlet og ble svarte. (jeg malte de hvite da) De er lyd OG vindtette og er veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå