Gå til innhold

Fortvila:( bebien kommer tili....

Anbefalte innlegg

Skrevet

æ va på ultralyd i dag for å sjekke at alt sto bra till med lillegutt,å fostervanne,har for mye fostervann,så går ofte til UL...

er 32+3 idag å fikk beskjed om atte han regna med lillegutt kunne komme om et par uker,allerede.huff,han e jo så liten da:(

hadde alt for mye f.vann så la extremt nedpress,å har kraftige kynnera å på grunn av det.

så nu har æ fådd forbud möt å gå mye,bøy mæ,skulle helst sitte i en stol å spise,å ta det med ro,å håp lillegutt la godt på sæ fremover...

bli jo litt vanskelig å ta det med ro m 2 onga i huset,som krev sitt..å æ e ikke vant å vær i ro....

så nu ska æ sitt i en stol å bli tjukk,hehe:)

å håp lillegutt kan bli i magen noen uker till,han trenger jo litt mere kjøtt på kroppen før han kommer....

måtte bare få ut frustrajon min litt.

klem till alle gravide:)

ha en god sommer :)

..

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da... sånt er kjedelig beskjed å få... men heldigvis så går det bra med bebisene selv om de kommer litt tidligere... ,men du får innta rugeposisjon å slappe av så kan det tenkes han bestemmer seg for at han vil være der inne lengre:) lykke til med rugingen hvertfall og klem tilbake:)

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke likt om jeg hadde fåttt en slik beskjed,men husk det at fra uke 34-35 synes fødselsleger at det er helt greit at de små kommer,de gjør ingenting for å stoppe det. Det er jo to-tre uker før tiden,i uke 37 er de ikke premature lengre,men det er ikke noe farlig,så hvis du klarer et par uker til,så går alt veldig fint skal du se.

Lykke til.

Skrevet

Det går helt sikkert kjempefint. Det er ingen fare om babyen kommer i uke 34, da er lungene ferdig og de er generelt ferdig utvikla - det siste ukene skal de bare fetes opp for å bli litt sterkere og tåle mere. Jeg fødte i uke 34 sist - og det gikk helt greit. Jeg kjenner at det kommer til å bli rart å få en "stor" baby denne gangen, jeg kjenner jo bare til å få liten. Lykke til.

Skrevet

Uff, så kjedelig! Jeg har samme termindato som deg, og jeg er 33+5... Så du er nok litt lenger på vei enn det du skriver, noe som er veldig bra da!:)

Skrevet

hei du mammamia:)

ha fådd korrigert min termin til 29.juli-08 :)så er nok bare 32+3

så håpa nu han hold sæ inni dær noen uker till:)

så nå ska jeg bare sitte hær å ruge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...