Reveenka Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Det artigste jeg har vært med på, var da vi var i lydstudio med brura og sang inn cd! Arrangert som en slags karaoke, så alle kunne synge teksten, men det var bruras stemme som ble den fremtredende på cd'en - vi andre var kun bakgrunnslyd... c",) Vi følte oss kjempeflinke da vi sang - men resultatet sto ikke i forholdet til innsatsen, kan man si.... hehe Utrolig kult, særlig etter at et par innledende aktiviteter og en utepils var gjennomført først!
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ååååh,det skulle vært gøy å hørt du,hehe Skulle sent inn til Norsk-Toppen med det samme. Har ikke vært på slikt jeg,og mitt eget var bare meg og forlovern =) Vi flippa ikke ut,for å si det sånn,hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, sang i fylla ja Reveenka - alltid like vakkert............hahahahaha:-) Jeg husker mitt eget som var veldig morsomt. Det toppet seg da en av venninnene mine oppdaget et par i fullt driv på hotellet som lå rett ved siden av leiligheten vi var i. I etasjen under på skrå over gata var det fullt innsyn og paret hadde ikke engang dratt for gardinene.....hahahaha..........Husker noen av jentene ringte resepsjonen på hotellet for å få romnummeret, men det fikk de visst ikke......Men digert vanngevær hadde vi og skjøt vann på vinduene til paret..........med det resultat at fyren dinglet seg bort til vinduet og tittet ned...........og vi sto jo en etasje opp og fikk hele fyren midt i blink...........hahahahahaha..............barnslige ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå