Gå til innhold

Hvor fort kan man teste positivt etter festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten rosa blødning fra mandag og til i dag. Lurer på om det kan ha vært festeblødning, da jeg hadde noe tilsvarende forrige gang jeg var gravid. Har masse mens smerter også. Har ureglmessig syklus, så jeg vet ikke helt når jeg har ikm, men tror det er i neste uke en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det festeblødingen rosa ? Jeg hadde blødd litt inatt å på dagen i dag, men bar emer rød-brun. Da var det kanskje noe annet? Skal ikke ha mensen føre 1-2uker ca...Dette var ikke noe svar på det du spurte om men :(

Skrevet

Begynte på ettermiddagen på mandag med rød/rosa farge, i går var det litt mer rød/brun og i dag stort sett brun. Har mye menssmerter i tillegg.

Skrevet

Hvis det er en festeblødning så skjer den vanligvis rundt 1 uke før IKM. jeg ville ihvertfall ha ventet en uke.

Lykke til:)

Skrevet

Hvis du har hatt en liten blødning i løpet av de par siste ukene kan det ha vært en festebløding. Det kan skje når egget fester seg i livmoren. Det er en ganske liten blødning, gjerne i form av spotting med mørkerødt eller brunaktig blod. Ca en fjerdedel av gravide opplever en slik festeblødning.

Dette fant jeg på Babyverden.

Men det står også at spotting (festeblødning) oppstår mellom 3-4 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...