Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Okay...det var ikke mye å skryte av.....er det virkelig sant? Får man ikke mer enn det etter 10 år? Tenkte å søke på barnehageassistent jobb nå, fordi jeg har så lav lønn der jeg jobber nå. Men da blir det ikke store lønnsforskjellen da. Men alikevel tror jeg at jeg skal søke jobb i barnehage fordi jeg lyst å jobbe med barn
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Tenk på at en lektor med opprykk i skolen bare har 340 000 i startlønn. Da har man minimum 7 års utdanning. I mellom der skal det fordeles årslønner slik at hvert år med utdanning skal gi uttelling. Da kan i grunnen ikke en årslønn for en ufaglært (Selv om det er en aldri så viktig jobb) være så mye høyere enn det.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Nei, det er jo sant...men alikevel kjipt å få så liten lønn med tanke på hvor mye jobb en barnehageassistent faktisk gjør
nøffemamma Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har 251800 ,- og er ufaglært........Dette er minstelønn i frogner bydel i oslo...Varierer veldig.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Okay...det var jo ikke så ille da....håper det er slik der jeg skal søke jobb åsså da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå