Gå til innhold

Åh!...men i all videste verden!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er varm, og har vanskelig for å sovne. Ikke så rart, det er jo 25 grader...så det blir surv og "mamma, mamma, mammaaaaaaa!"...og hun blir jo enda varmere av surving og grining og gnuing i senga! Men skal vi ha på vifta som står på rommet hennes? NEI!!! Da blir hun helt krakilsk!! Den skal I HVERT FALL IKKE på! Skal helst ha på dyna, helt opp til midt på ansiktet...men det blir jo så varmt! Huff...hehe...må nesten le litt og..men det er jo ikke noe godt for henne! Ikke så lett å skjønne sitt eget beste av og til ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er ikke lett...:(

Cornelia ble også helt krakilsk da jeg kom inne med vifte, men jeg satte den på minste hakket og fortalte at den ikke var farlig. Satt med henne en stund slik at hun ble trygg på den, nå sover hun så godt atte;) Har bare helseteppe over seg også, deilig :D

Skrevet

Pff...helseteppe er ikke dyne, så det kunne jeg bare gå ut med... ;o) Og vifta er ikke skummel eller noe, den bare "bjåååser!!!".. "Ja, jenta mi, det er meningen det!" *ler*

Skrevet

Jøss, akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.

Sønnen min har brukt 1-1,5 time på å sovne denne uka, og roper på meg. Dyna har han krevd hele uka, og han vil heller ikke ha vifte på rommet.

I dag ville han derimot ikke ha dyna mer (etter ca. 1 time), da var mamma`s forslag om bare dynetrekk veldig greit, sovnet fort når vi tok bort dyna. Ikke greit når de ikke skjønner sitt eget beste, nei.

Brukte noen dager på å få han til å skjønne at det var for varmt med lue, når den tiden var inne.

Og når det var på tide å kutte ut jakke, så brukte vi noen dager på å få han fra det også.

Samme med vinterstøvlene.

Må jo le, da. For han er er veldig varm av seg....hehe

Skrevet

Haha!! AKKURAT sånn snuppa er og! Vi la bort lua torsdag for en uke siden!...SKULLE ha den på...barnehagetanten lo litt da ;o) Så sa jeg den første dagen vi kunne ha shorts på fra om morgenen, at "nå er det sommeren og da bytter vi ut lua med shorts". Det fantes jo ingen logikk i det, men det tok hun som det mest logiske i verden! Det var "stilig" med shorts til og med ;o)

Og når vi kom i barnehagen i dag kom hun løpende i bare shortsen, uten t-skjorte og ropte "Mamma! Jeg ha ta a klea mine!" "Så fint" sa jeg! men da kom jo spørsmålet om ikke jeg hadde tenkt til å kle av meg litt der også...hehehe...var et par foreldre som gliste litt da og lurte på om "jo skulle du ikke det du?"...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...