Gå til innhold

Om svar på graviditetstester. Quick respons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er det den heter. Står man ikke skal lese av svaret etter 5 min. MEN: etter mer enn 5 minutt viser det seg en skygge av en strek nr 2. Kontrollstreken er der den skal være. Har opplevd før at avlest resultat etter "utgått" tid, faktisk var sann, men det var med et annet merke.

Er det noen som "kan" quick respons? Kan dere hjelpe meg med dette?

Er litt krise hvis det er positivt, og slettes ikke beregnet.

Syklusen min har ikke ennå kommet skikkelig igang etter forrige svangerskap, men i går fikk jeg en frisk blødning, da på dag 28 (det som er normalen). Syklusen ligger ennå på rundt 30 dager hos meg. Jeg fikk en stikkende smerte i magen, og så litt mensvondt, så kom blødningen. Og idag ingenting.

Tusen takk for svar hvis dere kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne noen eventuelt legge dette ut på skravle for meg?

Skrevet

Jeg kan legge ut for deg :)

Skrevet

Tusen hjertelig! :-)

Skrevet

Jeg var en ivrig bruker av quick respons før jenta vår satt.

Jeg fikk omtrent ALLTID falskt positiv etter 5 minutter var gått, så tror du kan ta det med ro.:o)

Skrevet

Gud jeg håper det! Passer ekstremt dårlig nå for minsten er bare 8 mnd, og jeg har to bare litt eldre enn det også. Får teste igjen med morgenurin i morgen eller om noen dager.

Håper du har rett :-)

Skrevet

KJøp deg clearblue digital:o) Så står det gravid eller ikke gravid. Enkelt og greit...

Satset på at det kommer "ikke gravid" for deg:o)

Skrevet

Tror du jeg kan gjøre det nå, i morgen på dag 29, mens syklusen for tiden er slik at mensen kommer rundt dag 32?

Skrevet

Man kan teste inntil 4 dager før forventet mens med den clearblue digital, sier de. Men det er jo en sjanse for at du alikevel ikke har nok hcg i urinen til å slå ut så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...