Pysjen Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Er ikke det litt vel tidlig???? Var på do og der kom en svær, seig, blank/rosa snørklyse... sorry detaljene her. Noen som har opplevd det samme? Vil det itilfellet bli dannet en ny eller hva skjer a?? Er forresten 27 uker på vei, så har en stund igjen av svangerskapet..
flypapir Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Kanskje lurt å ta en telefon til føden dersom du mistenker at det er slimproppen? Håper det er en stund til den lille vil ut hvertfall...
ticalinda Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Ring føden. Min slimpropp gikk da jeg var 20+6. Jeg antok det ikke var så farlig, og at kroppen ville lage ny. Nøyaktig en uke etterpå gikk vannet, og 5 dager senere var fødselen i gang.... Best å ringe føden, jeg kan ikke presisere nok hvor mye jeg angrer på at jeg ikke gjorde det den gang...
Sjokoladebanan Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 hva skjedde med deg da.. mistet du beibien da??? :-(
ticalinda Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Fødselen begynte når jeg var 22+4, bare noen dager unna at de ville gjort det de kunne for å redde henne. Hun døde i mine armer få minutter etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå