Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt vel tidlig????

Var på do og der kom en svær, seig, blank/rosa snørklyse... sorry detaljene her.

Noen som har opplevd det samme? Vil det itilfellet bli dannet en ny eller hva skjer a??

 

Er forresten 27 uker på vei, så har en stund igjen av svangerskapet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å ta en telefon til føden dersom du mistenker at det er slimproppen? Håper det er en stund til den lille vil ut hvertfall...:)

Skrevet

Ring føden. Min slimpropp gikk da jeg var 20+6. Jeg antok det ikke var så farlig, og at kroppen ville lage ny. Nøyaktig en uke etterpå gikk vannet, og 5 dager senere var fødselen i gang....

 

Best å ringe føden, jeg kan ikke presisere nok hvor mye jeg angrer på at jeg ikke gjorde det den gang...

Skrevet

hva skjedde med deg da.. mistet du beibien da??? :-(

Skrevet

Fødselen begynte når jeg var 22+4, bare noen dager unna at de ville gjort det de kunne for å redde henne. Hun døde i mine armer få minutter etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...