Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har begynt å gi lille Selma litt vann, begynte pent med et par dråper, som ble til t-skjeer. Nå istad ga jeg ho litt på flaske, det er jo så sabla varmt! (gitt henne et par dager) SÅ, nå har jeg et spørsmål. Er vann noe de små må gradvis tilvennes, eller kan jeg gi henne så mye ho vil ha nå? Det går ikke utover måltidene på noe vis, den jenta lider ingen nød:) Takk for svaaaar:D
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hun trenger ikke tilvennes vann gradvis, men det må ikke være veldig kaldt. åååååå vil se henne snart jeg. Må vel komme meg en tur til Halden!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hun kan helt fint drikke vann! Fikk beskjed av legen å gi datteren min vann da hun var veldig forkjølet. Da var hun et par mndr gammel. Tapp kaldt vann fra springen, kok det opp og kjøl det ned til ca kroppstemperatur. Når hun er over 6 mndr trenger du ikke koke det opp heller hvis dere ikke har brønnvann.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Åkey, da er det bare å kjøre på! Har kokt det jeg, og gitt henne lunka. JAAAAAAAAAAAAAA, kom en tur til Halden!! Det var en kjempe idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå