M@mm@ til mine barn Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 har ikke en eneste venninne som er gift. Blir faktisk litt misunnelig her.
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Eg har bare vært i 1, og det var langt fra planlagt... Ting ble tatt som de kom...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg var nettopp i mitt tredje, mitt eget inkludert. Pokker ta folk som bare fortsetter å bo sammen, skjønner de ikke at folk trenger noen å drikke ut?!
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Åh, ja det er 21. juni sant ?
Sylteflesk Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har vært i 6 utdrikningslag og ca. like mange bryllup, men jeg er over 40 år gammel ... Ikke akkurat mange giftesyke folk i min omgangskrets.
Tia med 2 ♀ Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Hehe har aldri vært på et jeg heller, og jeg er gift....... Har ikke så mange venninner med ingen av de er gift. Og hverken jeg eller søstrene mine ønsket å ha utdrikkningslag. Jeg giftet meg når datteren min var 1 mnd og lå på sykehus 3 mnd før fødsel da.
Northernlights Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har heller ikke vært, men føler ikke jeg har gått glipp av noe vesentlig i livet fordi om jeg ikke har vært med på akkurat det der. =o) Vært forlover to ganger (i USA), men hadde aldri noe sånt. Morsomme bryllup,da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå