Gå til innhold

Ikke utslag på El-test, men El-slim......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg hatt el denne mnd.... Har brukt CB el-test hver mnd. I 1pp hadde jeg el på dag 13, i 2 pp hadde jeg el på dag 14. Trodde derfor at jeg hadde fått regelmessige sykluser. Men denne pp har jeg ikke fått utslag på el-testen, og i dag er jeg på dag 20.... Har hatt el-slim da tror jeg (elastisk eggehviteliknende) på dag 18 og 19 + litt i dag tidlig. Hørt om at el plutselig kan hoppe over en mnd, og lurer på om det kan være dette som har skjedd siden jeg har fått utslag på el-testen tidligere. (da produserer jeg jo nok LH til at testen funker) Er det noen som vet om man kan ha EL-slim uten å ha El? Eller har jeg mest sannsynlig hatt El uten at testen har slått ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... jeg fikk positiv el test 3-4 dager etter El slim!... Så kan hende du får positiv test om et par dager?!

Skrevet

hm....ja da får jeg bare fortsette å teste og se! Trodde el "bestandig" kom på siste dag med el-slim jeg, men skjønner jo at denne kroppen vår ikke fungerer helt etter boka bestandig. :)

Skrevet

nei tydeligvis ikkje! hadde ikkje utslag på El test forrige gang eg hadde El slim heller... så trur nok ikke vi fungerer helt etter boken nei :)

Men er vel også mulig og ha sykluser uten el... og leste her en plass at det ikke er noen garanti for at egget slipper selv om man får positiv el test..

Skrevet

Hei. Jeg hadde hverken el slim eller positive tester jeg. Men er nå 5 uker på vei, så det er ikke alltid testene og el slimet er helt til å stole på.Hadde bare svaaake utslag på el testene de dagene jeg skulle hatt el. Så det er fullt mulig å ha el uten positive tester og el.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...