Gå til innhold

Jeg har gjort noe dumt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa ja til søsteren min om at hun kunne låne mobil abb. mitt til hun ble 18 år, så sant hun betalte alt selv. (hadde et simkort liggende som jeg ikke brukte)

Hun lovte på tro og ære og betale osv, hun jobber jo så hun får jo mnd lønn. Nå har hun utestående 3500 kr, 2000 kr på forrige regning som hun utsatte til den 1. I dag kom den nye regningen på ca 1500 kr... (Fatter ikke hvordan det går an og ha så høy mobilregning!!)

Og hva skjer?? Joda,hun har ikke penger!! Skulle ringe telenor og "forklare saken" sa hun, men hva hjelper vel det???

Jeg har ikke råd til og legge ut for henne, så nå sperret jeg rett og slett nr hennes. Og ga henne beskjed om og betale snarest!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååå,,, hadde jeg bare visst!!!

ALDRI mer skal jeg gjøre andre slike tjenester....

Alt står jo i mitt navn, så det blir jo meg det går ut over..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer DU til Telenor og forklarer saken og ber om en samlet regning med betalingsfrist to dager etter hun får lønning. Da kan hun ikke si at hun ikke har penger!

Skrevet

Man lærer så lenge man lever heter det jo. Synd at det skal bli sånn.

En veninne av meg gjorde det samme som deg, bare at søsteren hennes er eldre enn henne og var 26 eller 27 når dette skjedde. Mobilregninga kom opp i 7000 og søsteren betalte ikke. Altså, det ene dro det andre og til slutt var det 7000. Dette gikk vist veldig langt i "systemet" også. Og til slutt var det sånn at veninnen min sto i fare for å få betalingsanmerkning pga. dette. Endte med at samboeren hennes brukte av pengene han hadde satt til side til ferien. Ble dårlig med ferie det året ja.

Skrevet

Har vært borti lignende saker selv..Men ikke med mobil da.Jeg og to venninner reiste til syden for 3 år siden,hun ene reiste hjem to dager før oss,pga at hun savnet sønnen sin (vi to andre hadde ikke barn)

Hun hadde bestilt masse greier på taxfree,som hun skulle få på turen hjem.Siden hun ikke var med så var jeg så "snill" å tok på meg regninga,siden den ene tingen hun hadde bestilt var gave til hennes mor.

Når regninga kom i posten gav jeg den til henne.En mnd senere fikk jeg purring..Det ballet på seg,gikk til inkasso,enda jeg leverte ALLE regningene og sa hun MÅTTE betale det.Hun sa hun hadde betalt..Yeah right!

Endte med at samboeren min betalte regninga,som var oppe i 8000,mens jeg lå på sykehuset med vår nyfødte sønn.

faen heller om jeg låner noen penger,eller noe med penger å gjøre mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...