♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Så det på opptak først i dag, passet ikke igår kveld. Helt på slutten av episoden, da de viste 5 år etter. Hvem var han som Susan klemte på når hun kom hjem? Og når neste sesong kommer, skal alt fortsette fra 5 år etter da??
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Ingen vet hvem han er. Og ang. neste sesong, så har jeg lurt på det samme. Men jeg tviler på at de bare hopper fem år frem i tid sånn på den måten.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Og hvor er det blitt av Edie? (er det ikke det hun heter??)
hit og dit Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Eg tviler derimot ikkje på at dei hopper fram fem år. Dei må nok det for å få til nye historier tenker eg.
Småfolk Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Så vidt jeg forsto så har hun gått ut av serien. Ny sesong begynner vel senhøstes igjen antar jeg. Blir lenge å vente...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Adam (heter han ikke det.... han som var gift med hun nye venninna til Bree).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå