~Endorfina~ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har tenkt å dra til privat UL ca i uke 10, bare for å få bekreftet at det er et lite levende vesen i meg, og fordi det er så lenge å vente til den ordinære uke 18-19. Noen som har tips om hvor det er ok å få gjort det? Til hvilken pris? Bor forøvrig på Oslo syd-øst, så hadde vært praktisk med noe litt nærme.
scoobydo Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Legesenteret på Oslo City, eller på Byporten legesenter. Har lest om flere her inne som har brukt han på Oslo City og sier han er innmari flink.. og nøye! Jeg gikk til gyn på byporten, hun var også dyktig.. koster 900 på byporten... 1000 på oslo city (tror jeg)...
~Endorfina~ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Det syntes jeg hørtes dyrt ut? Trodde det bare kosta rundt 500. Men veldig ok beliggenhet da!
scoobydo Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 koster vel rundt 4-500 kr om du får henvisning til gyn fra lege... (offentlig gyn).. de har da ofte også lange ventelister... på volvat koster UL mellom 1000-1400 kr... så privat UL er dessverre dyrt!
Giinaღ Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Har vært hos Trygve Bakke på Oslo City legesenter. Han er helt super! Skal tilbake til han om 2 uker for ul (uke 8) Tror det kostet 1000,-, men jeg kan love at det er verdt det. Godt å få bekreftet at alt er bra. Lenge til ordinær ul
Collette Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg kan igjen anbefale Linda Johansen på Oslo Akutten. En veldig hyggelig dame. Kostet 650 kr uten henvisning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå