Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Synes dette kruset er så artig:) http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1037
Koseklompen Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 He he.. Gubben min er mega HOTT Puh....*kjennermegmoiknærne*
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Tøft... Hehe... var på standen deres på foreldre og barn messa...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 hehehehe I know:) lever farlig i varmen..... føler meg pretty hot:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jamen jeg sa da hei til de som jobba der... Men aner ikke hvordan du ser ut jeg da.. hehe... JEG SA HEI.. Hehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Så stilig,hihi! Hadde jeg ikke skulle brukt opp alle pengene mine på barnedåp til helga skulle jeg kjøpt et right away!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Han er VELDIG hott, ja ) Får lange blikk på stranden o.l. Da synes jeg det er litt tøft han har barnevogn :-D
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 hehehe så bra svar:) Jeg var den lille blubba med mørkest hår:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Kan ikke si jeg så noen blubbe der men... Så deg nok hvis du hadde mørkest hår ja.. tror faktisk jeg snakka med deg .. HAHAHA..
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 aha så artig. Noen sa hvem de var fra dib, men tror nok det var flere i det skjulte ja:) Joda blubbe med mørkt halvlangt hår og pannelugg er meg. Min kjære partner har kjempelangt hår med striper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå