Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei, Sniker innom fra 2. trimester og lurer på om det er noen her som har noen yogaskoler/senter å anbefale? Har lyst til å ta et kurs for gravide, men vet ikke helt hvor...
Mary Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg gikk på gravide-yoga på Yggdrasil yogaskole i Oslo. Det var kjempebra, og heller ikke blant de dyreste kursene. Har lært masse, og akkurat fullført kurset, der du siste dagen tar med partner slik at han kan lære noen av de tingene som kan hjelpe deg under fødselen! Gå inn og sjekk ut på: www.yogakurs.no Jeg vil hvertfall absolutt anbefale yoga for gravide! Og jeg hadde aldri prøvd yoga i mitt liv før jeg meldte meg på dette! Lykke til!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg gikk på osloyoga som ligger på sagene og var kjempefornøyd med kursene deres. De har delt i 3 forskjellige kurs: gravide 1 og 2 og dynamisk yoga som er litt mer aktivitet. På gravide 2 har man med partner på et avslutningssvangerskapskurs;) Gravid 1 var tidligere i svangerskapet med mer bevegelse utfordring og ble en god start for meg som ikke hsar vært så flink til å trene før. www.osloyoga.no Lykke til med kursjakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå