Gå til innhold

bitch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn det skrives? Mannen min sier stadig det til meg om han blir iritert, hva kan jeg bruke tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitch er det eneste en mann med liten tiss kan si - kan du si :)))

Skrevet

jeg liker ikke å bli kalt kjerring. Noe han vet. Men han sier det på fleip til meg han da..ikke npr han er irritert, så da kaller jeg han hattkall hehe

hadde han kalt meg bitch så hadde jeg vel funnet et passende ord tilbake ..skal vi se

eller kanskje jeg hadde bare kalt han trollmann hoho så kanskje han har sett det litt humoristisk.

Skrevet

Når jeg avanserte til "fucking bitch",da visste jeg at det var på tide å dra fra han,HI.

Stygt å kalle hverandre stygge ord...lavmål.

Skrevet

jeg blir ordenlig såret og lei meg når han sier det. så noe må jeg finne på, men jeg liker ikke å kalle men noe må jeg finne på.

I dag snakket jeg ikke med han på 20 min etter han sa det.

Skrevet

Hvis det ene ordet skal ta det andre,ja da har dere det virkelig gående mot stupet...

Du får si fra kraftigere om at du ikke vil han skal snakke sånn til deg.

Og sier du noe igjen,så er du likedan som han...

Skrevet

Istedet for å ikke snakke med han i 20 minutter etterpå, kunne du kanskje spurt han om det virkelig er nødvendig for han å kalle deg for det, at du blir såret og lei deg når han kaller deg bitch og at du ikke skjønner hvorfor han gjør det. Han bør ha noen j** gode svar på de spørsmålene der...

Skrevet

"Pimp"?! Nei, vil jo ikke akkurat si at det er så negativt ladet.. Gutta synes "pimp" er kult.. Og enda kulere etter 50 cent og Nelly!

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Prøv i alle fall å finne noe på et språk du behersker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...