Gå til innhold

Noen som ser på Oprah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes statistikken de viser til er ganske skremmende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autisme. 1 av 94 gutter får diagnosen..

Skrevet

Jepp, og enig...

Synes forsker kan være så bastante, ganske skremmende egentlig.

Skrevet

Vaksiner og Autisme.....

Skrevet

Å den episoden ja,, det som sjokkerte meg mest ved den episoden var vel i grunn det sinnsyke antallet vaksiner små barn får i USA!!

Skrevet

som hun ene sa: utrolig at de tror 1 vaksine skal kunne brukes på alle...

Og jeg er også enig i at det kan være noe underliggende som gjør at noen barn f.eks utvikler autisme av vaksinen....det burde bli undersøkt mye mer enn det er gjort frem til nå, det er iallefall min mening:-)

Skrevet

Uff, blir litt oppgitt av den konstante sammenligningen der. Autisme er medfødt. Ligger latent i kroppen og mange vil ikke få diagnosen/ det vil ikke "slå ut" før de blir litt eldre. Derfor kobles diagnoseringen av disse barna ofte opp imot at de har vært til vaksinering.

Personlig mener jeg det er mye skummlere at flere og flere velger IKKE å vaksniere barna sine...

Skrevet

Men det er jo vist gang på gang at det ikke finnes et barn med autisme som ikke er vaksinert.....det er litt tankevekkende for meg iallefall :-)

Skrevet

Hvor står det at autisme er medfødt?

Skrevet

Hvordan kan du slå fast det, når det fortsatt ikke er enighet blant fagfolk hva som faktisk er årsaken?

(til Kosel, altså)

Jeg hang meg også opp i det du nevner, Samsyn, og synes absolutt det er noe logikk i det. Noe som ihvertfall er verd å forske mer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...