BAcer vil ha flere :) Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er sulten store deler av dagen, men har ikke lust på noe mat.. Orker ikke lage noe, fordi det er ingenting som frister. Hva skal jeg spise??? Noen som har råd?
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Potetgull og dip. Jeg har så lyst på noe salt...å kategorisere dette som mat er vel å ta hardt i da:)
Gledelig Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Sliter med det samme som deg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg prøver å spise frukt og drikke vann. Tar gjerne i mot råd jeg også :-)
Giinaღ Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Huff, ikke jeg heller. Brødmat er iallefall helt ut. Har akkurat spist litt sjokoladekake. Ikke helt sunt, men smakte ganske godt Ellers så synes jeg knekkebrød med appelsinmarmelade smaker greit.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 Haha, litt deilig å se at det ikke bare er meg. Er ikke så glad i vanilje-ting.. blir fort kvalm av det (til vanlig også) Jeg tar noen tabletter 3 ganger daglig som må tas i forbindelse med mat, og dette blir jo litt vanskelig nå som jeg ikke spiser så mye mat :s Må prøve å få handla inn litt mer frukt og grønnsaker og knaske på det. Klarer ikke eple på tom mage, da setter det fyr på magesyra mi
Collette Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Det som frister meg er knekkebrød med leverpostei og sylteagurk. Sure føtter er også en slager. I tillegg til jordbær, moreller og vannmelon. Men dette er jo så forskjellig for alle.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Sånn hadde jeg det i forrige uke også, overhode ikke lyst på mat, men dersom jeg ikke spiste (og ble sulten) ble jeg jo kvalm... Jeg spiste etter klokka jeg, tvang meg til å spise litt havregrøt med melk til frokost, en brødskive til lunsj og litt middag + en brødskive til kvelds. Så vips på mandag denne uka var jeg skrubbsulten, konstant, hele dagen, måtte "stjele" litt mat på jobben for jeg hadde ikke med meg nok selv, hehe. I dag er jeg bare kvalm og kunne godt latt vær å spise, og det jeg spiser da er frukt, god frukt, vannmelon, druer, jordbær namme namme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå