Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 og jeg er 28+1. regner med at det skjedde pga kynnerne jeg har skrevet om før, og nå lurer jeg på følgende: er dette noe jeg trenger å ringe føden for? har jo vannet i behold, og proppen kan jo komme tilbake. noen som har vært borti dette før?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville ringt og hørt hvertfall. Kan jo ikke skade:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Min slimpropp gikk da jeg nettopp var kommet inn i uke 30. Det er ikke noe å stresse seg opp for,så lenge enn har fosterhinnene inntakt. Hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det med neste undersøkelse,men slik jeg har forstått det er det ikke noe å stresse med.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 ok, har allerede vært til sjekk pga kynnere, så føler meg litt dum skal jeg inn enda en gang-på mindre enn to uker:) tar det med ro jeg da.
Sikkertforgammel Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville ringt likevel. Kan være litt større fare for infeksjon når den er borte, kjekt å høre med jm uansett, om du burde ta noen forhåndsregler.
Barn i huset <3 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 slimproppen min gikk rundt uke 30.. fikk beskjed om at dette her ikke var noe å være redd for. for denne bygde seg opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå