Gå til innhold

Slimproppen min har gått..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er 28+1. regner med at det skjedde pga kynnerne jeg har skrevet om før, og nå lurer jeg på følgende: er dette noe jeg trenger å ringe føden for? har jo vannet i behold, og proppen kan jo komme tilbake. noen som har vært borti dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt og hørt hvertfall. Kan jo ikke skade:)

Skrevet

Min slimpropp gikk da jeg nettopp var kommet inn i uke 30. Det er ikke noe å stresse seg opp for,så lenge enn har fosterhinnene inntakt. Hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det med neste undersøkelse,men slik jeg har forstått det er det ikke noe å stresse med.

 

 

Skrevet

ok, har allerede vært til sjekk pga kynnere, så føler meg litt dum skal jeg inn enda en gang-på mindre enn to uker:) tar det med ro jeg da.

Skrevet

Jeg ville ringt likevel. Kan være litt større fare for infeksjon når den er borte, kjekt å høre med jm uansett, om du burde ta noen forhåndsregler.

Skrevet

slimproppen min gikk rundt uke 30.. fikk beskjed om at dette her ikke var noe å være redd for. for denne bygde seg opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...