Maren - på overtid Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Starter denne tråden på nytt så den blir lettere å lese... Utrolig hvor mye trøst det er i felles sjebne.... Jeg er 2 dager på overtid og er umoden....tror snart jeg klikker!!! Noen som har gode råd?? Fikk et tips om å ta meg 1-1,5 glass med vin?? Noen som vet om det er lurt??
juni08&mars10 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er en dag på overtid :s ble du sjekket om du var moden hos din jordmor?
kajfla Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 det er ikke lurt å ta seg ett glass vin. Ingen alkohol er lurt! Det er et gammelt kjerringråd det med rødvin. Dessuten så skal ikke de rådene hjelpe før man er moden. er 3 dager over termin. lykke til videre!!
Viktory87 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 4 dager over i dag, og er veldig klar for å føde:)
Maren - på overtid Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Ble sjekket av legen...vondt som bare det....auau
Linda 1975 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 11 dagar på overtid jeg. Men har inte lilla killen bestæmt sig før att komma innan fredag så setter de igång mig. Så i helgen blir jag æntligen mamma.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Og her sitter vi, 5 dager overtid idag. Glad det er fler med meg som venter;) Er halvmoden visstnok, litt åpning men ingen klar bane. men jordmor sa det egentlig ikke sa noe da modning kan gå kjempefort og er uforutsigbart på oss førstegangs iallefall. Hun sjekket kun fordi jeg maste.. hehe.. måtte jo vite om kynnerne og krampene i magen var godt for noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå