Gå til innhold

Er så sjalu, men har jeg litt grunn til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er veldig uerfaren når det gjelder forhold. Han er absolutt den siste personen jeg tror ville vært utro mot meg, MEN LIKEVEL! Faen. jeg er kjempe sjalu, på kollegaen hans! De jobber siden av hverandre sammen heeeele tiden! De har like vakter. For noen uker siden var hun med oss på konsert! Det var da meg, min kjære, hans kompis og henne. som ejg aldri hadde møtt før en gang. Hun bare ble med for gøy lissom. Hun hadde aldri hørt om artisten en gang. De sto masse å prate sammen. Jeg skjønner jo at de har masse å snakke om som jeg ikke har peiling på, men likevel. hadde lyst å kaste stein på de begge to.

Og hun sa lissom hver gang jeg var alene med henne at jeg var så heldig som hadde en sånn kjæreste..

Nå er jeg så drittlei hele dama! Syns ikke hun er spesielt pen eller smart. Hun virker litt dum og veeeeldig "rar". Jeg er rar jeg og, men hun har lissom ikke helt antennene ute. Uff, nei. Hva skal jeg gjøre?

Samboeren min skjønte ikke hvorfor jeg tenkte sånn og at jeg burde vite bedre, at han aldri ville gå fra meg til fordel for noen IHVERTFALL ikke henne. Syns hun sender meldinger til han hele tiden jeg.

Jeg blir gal! Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det.. Er i ganske lik situasjon. Han har en venninne på skolen som selvfølgelig dukker opp en del. De hang sammen som erteris før jeg og han ble sammen. Jeg hadde ikke noe i mot henne i starten, men nå liker jeg henne ikke og irriterer meg grønn over henne, har bare en dårlig magefølelse rett og slett. Er ikke direkte sjalu, men liker ikke hennes nærvær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...