Gå til innhold

Huff og huff!! Heilt pyton dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men då eg skulle legge jenta mi nettopp, kl 7, så låg ho i senga til sambo og meg mens eg sto med ryggen til og ordna i senga hennar. Ho er ganske aktiv og trekker seg fram på albuene (5 mnd), og det streifa meg at eg kanskje skulle legge ho lenger inn på senga. Akkurat i det eg tenkte tanken, høyrte eg eit dump og ho var i golvet. :( :( :( Senga er vel ca like høg som ein vanleg sofa, og ho datt ned på eit parkettgolv.

Ho gråt, men lot seg trøste. Eg la ho rett etterpå, for ho var ganske trøytt. Men nå lurer eg på kva eg skal gjere - skal eg ringe legevakten, eller skal eg sjå det an? Er det slik at eg må vekke ho gjennom natta, og kor ofte må eg eventuelt gjere det? Nokon som har vore like blåste som meg, og har erfaringar her??

Blæh! :( Stakkars, deilige jenta mi som har ei slik uforsiktig mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og gør du, det er det tryggeste. Da får du råd fra fagfolk...

Går helt sikkert bra, og husk at du er ikke den første som har vært så uheldig :-)

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så datt eldste datteren min ned fra senga da hun var 8 måneder.... Hun fikk kul i panna, men det var det. Og det var en høyere seng enn dere har.. Det har nok gåt greit med jenta di, men du kan jo ringe legevakten og spørre... så får du ialefall sove i natt.

Kunne skjedd den beste!

Skrevet

Hmm..nå er sambo på tråden, så får me sjå...

Skrevet

Fekk beskjed om å følgje med og vekkje ho nokre gonger i løpet av natta.

Skrevet

Ja greit å være på den sikre siden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...