Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Første gang? På "disco" på barneskolen hehe i 5 klasse tror jeg det var..
BettyBoob Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 på videregående, gikk i samme klasse var sammen den gangen, opphold på maaaange år og sammen igjen nå! my high school sweetheart
Masaili <3 Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Han dukka opp på døra mi, og er her fortsatt 6 år etter;)
Bøggly Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 Hjemme hos broren hans første gangen, så igjen på bar mange år (og noen kjærester/en samboer) etter...........
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 På videregående=) Han var 16, jeg var 19...;-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Møttes på jobb=) Han var ny og jeg skulle lære ham opp. Så gikk det videre til varetelling på et kaldt fryselager, firmafest og... ja, så var jeg vel egentlig gravid omtrent...=P hehe, gikk fort her!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 Hjemme hos meg...venninna mi hadde invitert 3 gutter hu kjente fra mIRC hjem til meg (jeg var nettopp kommet hjem fra jobb på gatekjøkken, og følte meg griselekker =P). Jeg hadde visst også pratet med han på mIRC, men det husket jeg ikke! Ble sammen ei uke etterpå(når jeg kom hjem fra Norway Cup) på fest. Kjente han ikke i det hele tatt - men det har jo gått bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå