Gå til innhold

hvor traff du mannen/kjæresten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang? På "disco" på barneskolen hehe :) i 5 klasse tror jeg det var..

Skrevet

www.chat.no :o)

Skrevet

I sør-amerika. Han var treneren min;)

Skrevet

På en fest ;P

Skrevet

på videregående, gikk i samme klasse :)

var sammen den gangen, opphold på maaaange år og sammen igjen nå!

my high school sweetheart ;)

Skrevet

Han dukka opp på døra mi, og er her fortsatt 6 år etter;)

Skrevet

Hjemme hos broren hans første gangen, så igjen på bar mange år (og noen kjærester/en samboer) etter...........

Skrevet

På fest;)

Skrevet

På fest hos felles kjente..:-)

Skrevet

På jobben....

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

På videregående=) Han var 16, jeg var 19...;-)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Møttes på jobb=)

Han var ny og jeg skulle lære ham opp. Så gikk det videre til varetelling på et kaldt fryselager, firmafest og... ja, så var jeg vel egentlig gravid omtrent...=P hehe, gikk fort her!

Skrevet

Hjemme hos meg...venninna mi hadde invitert 3 gutter hu kjente fra mIRC hjem til meg (jeg var nettopp kommet hjem fra jobb på gatekjøkken, og følte meg griselekker =P). Jeg hadde visst også pratet med han på mIRC, men det husket jeg ikke! Ble sammen ei uke etterpå(når jeg kom hjem fra Norway Cup) på fest. Kjente han ikke i det hele tatt - men det har jo gått bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...