Monajenten Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Regner ikke med at det bare er jeg som sitter klistret til skjermen, til tross for hetebølge;-) Heia BRANN - etter lørdagens superskuff er det på tide å få tre poeng med seg hjem!
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2008 Her var vi interesserte:-O Men - nei og nei OG NEI OG NEI, BAKKE DA!!!!!!!!! Straffe:-s Nå blir det RBK-mål........ :-(
MammaMia123 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jo da jeg er interessert! ;o) Hihi Heia RBK!! ;o)
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 :-O :-O :-O Vi heier da ikke på RBK! ;-)
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Ja fy søren, dette var drittdårlig:-s Regjerende seriemestere liksom, blir dessverre neppe noe seriemestere i år:-(
Verbena Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 ROSENBORG!!!! =) Ser ut som det går guttan sin vei i kveld!! =D
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2008 Pøhhh, det var da vel tidlig å konkludere;-)
Verbena Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Nei da!! Er jo tydelig at Brann ikke tåler varme og sol =P
Mulle :) Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 HEIA BRANN... Går bedre no.. Karadas på TOPP :D
Monajenten Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2008 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS der kom den etterlengtede scoringen:-D :-D :-D
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 ja her er vi interesert, snuppa ville ikke sove så tok hun med inn i sofaen etter en stund, hadde hun litt her måtte jo se kampen, så busset jeg henne litt i sengen mens jeg så ut døren:P hehe så sovna hun å jeg kunne se resten av kampen i fred=) så da fikk jo jeg med meg det beste med mål å greier:D Heia Brann!!! Dritt Rosenborg altså! snakk om pingle straffe, det var jo ingenting!! men fikk hvertfall med seg 1 poeng, men de bør klarer å spille bedre å klarer å treffe med de pasningene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå