MissUnderCover Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er fra Raufoss da, og har termin 10 januar, har ei lita ei på ett år i fra før..
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Gjøvik og Gjøvik... er fra Biristrand... så er midt i mellom Gjøvik og Lillehammer... Jeg har fått foreløbig termin 020209 og har ei snuppe på snart 5 år.
Går for gull Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hei, sniker fra 2 tri jeg, men bor på toten Har bodd på Gjøvik i mange år, og det tar meg bare 5 min med bil dit nå også... Jeg har en sønn på 19 mnd, og venter nr to i november.
tingeling87 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 hei! jeg bor i gjøvik, har bodd her siden august i fjor bare. har termin 16. januar. moro å se folk herifra:) hvis vi blir en liten gjeng så kan vi jo ha et treff etterhvert også da:)
MissUnderCover Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 det hadde vært moro ja! Var aldri på noe sånn når jeg gikk med snuppa. Hvor gamle er dere da?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg var heller aldri ute på noe slikt da jeg skulle ha snuppa mi.... Men forandring fryder...hehe Jeg er 82 modell... blir 26 i august, sambo blir 29 og velsa 5 år i november!!!
MissUnderCover Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 nesten jevngamle da, er 81 mod jeg.. sambo er 33...
Marianne83 Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg henger meg på her og jeg! Er fra Gjøvik, men bor på Lillehammer. Ofte i "hjembyen" da! Jeg er 83 mod, samboer er 77 mod. ingen barn fra før. Hvor langt er dere på vei?
tingeling87 Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 jeg er 8+2 i dag. er andre gang jeg er gravid, men mista i januar da jeg var nesten 16 uker på vei.. var skikkelig leit, så derfor er jeg veldig glad jeg har blitt gravid igjen:) får knallgod oppfølging på sykehuset i gjøvik, fastlegen og fostermedisin i trondheim. så denne gangen går det bra!
HokusPokus&Filiokus Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Hei! Sniker meg også inn fra 2.trimester. Bor ca 15. min unna gjøvik
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Skal vi se...jeg er vel 5+5 i dag, så ikke langt i det hele tatt..derfor litt skremt av den stooooooore magen jeg allerede har fått...ser ut som om det er trillinger som har bosatt seg inni meg... Hehehe...
MissUnderCover Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2008 heheh ja det skal du ikke se bort i fra.. hadde jo vært spennende det, ønsker meg tvillinger jeg da..
Tirilmor82 Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bor 20 min utenfor Gjøvik Har termin 28.januar! Artig at vi er en del fra Gjøvik-området her
Marianne82 *FØDEKLAR* Skrevet 6. juni 2008 #16 Skrevet 6. juni 2008 Kan vel henge meg på jeg også.. Litt nord for gjøvik men.. Redalen..
MissUnderCover Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2008 artig vi er så mange ja, hvordan er formen hos dere da? Jeg har vært skikkelig kvalm, men etter to behandlinger hos akupunktør, er jeg så god som ny... helt herlig,,,, nå venter jeg bare på å passere de magiske 12, så er alt bare supert.. var ikke helt planlagt her da, men veldig velkommen da!!
tingeling87 Skrevet 7. juni 2008 #18 Skrevet 7. juni 2008 formen er vekslende.. har slitt med kvalme, men ikke så ille lenger. men har masse problemer med mageknip.. har så masse luft og får de verste knip i magen av og til.. ellers så har jeg vært nokså heldig synes jeg. får i meg litt for lite mat for matlysten er ikke på topp, men trenger å gå ned noen kilo så det gjør jo ikke noe. den lille tar det den trenger så er det meg det går utover uansett:) har veldig problemer med søvnen da. får ikke nok søvn. våkner av ingenting. bare en fulg sier pip, så er jeg våken. og da er det ikke snakk om at jeg får sove igjen heller. arg! hehe. synes forferdelig synd på dere som sliter med kvalme.. det er grusomt! hold ut:)
LoveLoveLove Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 Østre-toten her........termin 25. jan 2009!
tingeling87 Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 når bør man søke på fødeplass i gjøvik da? har hatt min første kontroll, men fikk ikke helsekort for gravide eller søkte på fødeplass. men jeg var veldig tidlig hos legen da. tok bare noen blodprøver og snakket litt. var 5 uker da, 9 uker nå.
MissUnderCover Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. juni 2008 tror ikke det er noe å stresse med, det gjorde legen min for meg litt uti svangerskapet sist, og da var det etter forholdene MANGE som skulle føde, satte visst ny rek på føden den datoen... Men det ordner jo legen for deg... )
tingeling87 Skrevet 12. juni 2008 #22 Skrevet 12. juni 2008 ok, da venter jeg litt med det. var på ul i dag og det var så kos!! fikk sett den lille i magen. lignet på en bamsemums:) hehe. bittesmå armer og ben og et stort hode:) så søt atte! og hjertet banket akkurat som det skulle! jippi!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 Også fra toten, midten av 20åra. Vil itte ut mæ så mye enda da ratt noen veit åkken je er, for man veit jo aldri:) Men je er tobarnsmor og blir trebarnsmors i januar. Ca 9+2, men itte sikker, da je får to tette og hadde itte akkura system på syklusen enda:)
MissUnderCover Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 12. juni 2008 nå vart jo itte je noe nysgjerrig da... ser du er født i 82... vestre eller østre? hehe
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 12. juni 2008 #25 Skrevet 12. juni 2008 Hei hei damer!! En stund siden jeg har vært innom her nå.. Har vært på jobb i 3 døgn..jobber slik oljeturnus på en barnevernsinstitusjon!! Men en aldri så liten oppdatering fra meg kommer nå.... Her blir formen bare dårligere og dårligere...det begynte med litt kvalme, men nå er jeg oppe en 5-10 doturer per dag... Er helt jævelig faktisk... Spesiellt når jeg er på jobb og ikke har lyst til å fortelle noe enda ettersom jeg er kommet bare 6+5 enda.... Ellers ser det ut som om jeg skal ha tvillinger..hehe, har mer eller midre svelget en fotball.... Ingen av mine normale klær passer lengre...har vært å kjøpt slike gode løse knebukser i bomull med strikk i livet...Helt glimrende!!! Men tross i enormt kvalme om dagen klarer jeg da å glede meg over det som skal skje!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå